اخبار بازی

احتمال عرضه بازی Killer7 برای Nintendo Switch وجود دارد

احتمال عرضه بازی Killer7 برای Nintendo Switch وجود دارد

وی جی مگ: بازی Killer7 نخستین بار در سال 2005 برای دو کنسول Gamecube و PS2 عرضه شد و قرار است مدتی دیگر از طریق استیم برای PC هم در دسترس قرار بگیرد.. در حالی که هنوز هیچ چیز به صورت رسمی مورد تایید قرار نگرفته اما احتمال عرضه بازی Killer7 برای Nintendo Switch وجود دارد.

به گزارش وی جی مگ، کارگردان بازی Killer7 یعنی Suda51 در مصاحبه‌ای اظهار کرد چنان‌چه فروش بازی نام‌برده در استیم مطلوب و قابل قبول باشد احتمال عرضه آن برای کنسول Nintendo Switch در نظر گرفته خواهد شد. هم‌چنین او از علاقه خود برای انتشار بازی No More Heroes 1 و 2 روی کنسول هیبریدی نینتندو خبر داد. «هنگامی که صحبت از No More Heroes 1 و 2 می‌شود حقوق این دو بازی در دست دو شرکت Grasshopper و Marvelous بوده که باعث می‌شود اوضاع برای آن کمی پیچیده باشد. با این حال دوست دارم آن‌ها را روی Switch ببینم. اما در مورد Killer7 که به زودی در استیم عرضه می‌شود چنان‌چه فروش و عملکرد مالی آن خوب باشد احتمال عرضه بازی Killer7 برای Nintendo Switch در نظر گرفته می‌شود.»

در همین مصاحبه بود که Suda51 اظهار کرد تولید آمیبویی از Travis Touchdown بسیار جالب خواهد بود. با این حال ساخت آمیبوهای تردپارتی به ندرت اتفاق می‌افتد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده − 11 =