اخبار بازی

اطلاعاتی جدید از نسخه PC‌ بازی Sunset Overdrive

اطلاعاتی جدید از نسخه PC‌ بازی Sunset Overdrive

وی جی مگ: چندی پیش بود که اطلاعات درجه بندی سنی نسخه PC بازی Sunset Overdrive در ESRB منتشر شد و امروز باز هم اطلاعات جدیدی به دست رسیده که نشان می‌دهد احتمالا به‌زودی و در جریان X018 باید شاهد رونمایی از نسخه PC بازی Sunset Overdrive باشیم.

به گزارش وی جی مگ، اولین‌ شایعه نسخه PC بازی Sunset Overdrive مربوط به سیستم درجه‌بندی سنی کره بود و در ادامه همین روال برای ESRB نیز تکرار شد. امروز اما SteamDB که وضعیت تغییرات اطلاعات Steam را پوشش می‌دهد، گزارش داده که برنامه‌اولیه نسخه PC بازی Sunset Overdrive به هفت ماه پیش بر می‌گردد.

حالا با در نظر گرفتن این موضوع و قرار گرفتن جزئیات درجه‌بندی سنی که معمولا در زمان کمی تا انتشار بازی‌ها اتفاق می‌افتد، می توان انتظار داشت که به‌زودی شاهد معرفی نسخه PC بازی Sunset Overdrive‌ باشیم. بازی که توسط استودیو Insomniac توسعه پیدا کرد و چند سال پیش به صورت انحصاری در اختیار دارندگان Xbox One قرار گرفت.

با توجه به اینکه زمانی زیادی تا برگزاری X018 باقی نمانده، انتظار می‌رود که این بازی در همین رویداد برای PC معرفی شده و در ادامه با فاصله‌ای اندک عرضه شود. بازی که حق نشر آن برعهده مایکروسافت است.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

18 − هفده =