اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Sunset Overdrive برای PC لو رفت

تاریخ عرضه بازی Sunset Overdrive برای PC لو رفت

وی جی مگ: اگر رده‌بندی سنی ESRB و اطلاعات پایگاه داده استیم شما را راضی نکرده که بازی Sunset Overdrive برای PC منتشر می‌شود حالا با قرار گرفتن نام آن در فروشگاه آمازون برای کامپیوترهای شخصی تاحدودی می‌توان مطمئن شد که چیزی تا عرضه این بازی باقی نمانده.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات ثبت شده در فهرست فروشگاه آمازون نشان می‌دهد که بازی Sunset Overdrive برای PC با قیمت 19.99 دلار در تاریخ 16 نوامبر منتشر می‌شود. از جهت بسته‌های قابل دانلود اعلام شده که بازی Sunset Overdrive برای PC همراه با بسته‌های Weapons Pack، The Mystery of Mooil Rig و Dawn of the Rise of the Fallen Machines در دسترس قرار می‌گیرد.

در شرایطی که بازی‌های جدید و انحصاری Xbox One همگی به صورت همزمان برای PC نیز در دسترس قرار می‌گیرند اما Sunset Overdrive زمانی عرضه شد که مایکروسافت چنین رویکردی را دنبال نمی‌کرد. از آن زمان تاکنون دارندگان کامپیوترهای شخصی موفق به تجربه این اثر نشده بودند و حالا به نظر می‌رسد که تا چند روز دیگر این فرصت را به دست می‌آورند.

با این تفاسیر می‌توان انتظار داشت که همین امروز اخبار رسمی درباره بازی Sunset Overdrive برای PC و تاریخ انتشار آن در دسترس قرار گیرد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شش − پنج =