اخبار بازی

فروش Super Mario Odyssey در بریتانیا به 500 هزار نسخه رسید

فروش Super Mario Odyssey در بریتانیا به 500 هزار نسخه رسید

وی جی مگ: براساس اطلاعات جدید منتشر شده یک بازی دیگر از عناوین انحصاری کنسول Switch به نقطه‌عطف جدیدی در عملکرد تجاری دست پیدا کرد. فروش Super Mario Odyssey در بریتانیا به 500 هزار نسخه رسید.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت GamesIndustry عنوان Super Mario Odyssey به دومین بازی انحصاری Nintendo Switch تبدیل شد که در بریتانیا به فروش 500 هزار واحدی دست پیدا کرده است. پیش از این تنها Mario Kart 8 Deluxe موفق شده بود به این میزان برسد. دیگر بازی بزرگ Switch یعنی The Legend of Zelda: Breath of the Wild هم هنوز در بریتانیا نتوانسته به مرز فروش 500 هزار نسخه برسد. البته نکته‌ای که باید به آن توجه کرد بدین شرح است در این آمار فروش دیجیتال مورد محاسبه قرار نگرفته بنابراین اصلا بعید نیست فروش عنوانی هم‌چون Zelda در بریتانیا به میزان مورد نظر رسیده باشد.

فروش Super Mario Odyssey در بریتانیا که مخاطبین به عناوین پلتفرمر سه‌بعدی علاقه‌مند هستند بسیار عالی بوده است. با توجه به موفقیت‌هایی که Crash Bandicoot N.Sane Trilogy پیش از این در بازار بریتانیا به دست آورده بود، عملکرد خوب Super Mario Odyssey جای تعجب نخواهد داشت.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

3 × چهار =