اخبار بازی

شایعه: بازی Smite برای Nintendo Switch منتشر می‌شود

بازی Smite برای Nintendo Switch

وی جی مگ: بازی Smite در سال 2014  برای پلتفرم‌های PC، PS4و Xbox one منتشر شد و به محبوبیت خوبی رسید و تا امروز پلیر‌های زیادی دارد که خبر خوبی برای استودیو Hi-Rez است. به تازگی شایعه‌هایی مبنی بر عرضه این بازی برای کنسول Nintendo Switch وجود دارد که با توجه به موفقیت بازی، این کار امکان‌پذیر است.

به گزارش وی جی مگ، خبر این نسخه در Nintendo Life منتشر شد که اعلام می‌کرد نسخه Switch بازی Smite در دست ساخت است. وب‌سایتی که Smite Data Mining نامیده می‌شود به یک Patch اشاره می‌کند که در گزارش‌های آن آمده است یک نسخه از بازی Smite برای کنسول دستی در دست ساخت است.

استودیو Hi-Rez هنوز این شایعه را تکذیب یا تائید نکرده است ولی انتشار بازی Smite برای کنسول Switch چیز عجیبی نیست. بعد از عرضه بازی Paladins برای کنسول Switch در اوایل امسال، به یکی از بازی‌های خوب این کنسول تبدیل شد و اشتیاق سازندگان برای عرضه بازی Smite برای این کنسول منطقی به نظر می‌رسد.

بازی Smite عملکرد خوبی داشت به ویژه روی کنسول ها. استودیو Hi-Rez  به خوبی از این بازی پشتیبانی می‌کند و به‌روزرسانی‌های زیادی برای این عنوان منتشر کرد.

بازی Smite در سال 2014 منتشر شد و هم‌اکنون برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one در دسترس است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هشت + 3 =