اخبار بازی

شخصیت‌های معرفی نشده بازی Super Smash Bros. Ultimate لو رفت

شخصیت‌های معرفی نشده بازی Super Smash Bros. Ultimate لو رفت

وی جی مگ: تاکنون از شصت کاراکتر برای Super Smash Bros. Ultimate رونمایی شده که شامل تمامی شخصیت‌های قدیمی این سری و تعدادی مورد جدید می‌شدند. اکنون شخصیت‌های معرفی نشده بازی Super Smash Bros. Ultimate لو رفته است.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که خالق و کارگردان این سری یعنی ماساهیرو ساکورای پیش از این اظهار کرده بود کاراکترهای زیاد جدیدی برای بازی Super Smash Bros. Ultimate باقی نمانده تا رونمایی شوند و معرفی آن‌ها نیز با سرعت کمتری صورت خواهد گرفت شواهد نشان می‌دهند هم‌چنان تعدادی شخصیت جدید و معرفی نشده برای بازی وجود دارد که تاکنون از آن‌‍‌ها رونمایی نشده است.

توجه داشته باشید در حال حاضر تمامی این اطلاعات، اخباری تایید نشده و در حد شایعه هستند که در فروم ResetEra جمع‌آوری و به اشتراک گذاشته شدند. براساس شایعه مذکور این شخصیت‌های معرفی نشده بازی Super Smash Bros. Ultimate شامل Shadow the Hedgehog، شخصیت Isaac از بازی Golden Sun و موارد دیگری چون Ken، Mach Rider، Geno، the Chorus Kids و Banjo-Kazooie می‌شوند. آخرین مورد یعنی Banjo-Kazooie می‌تواند یک معرفی بزرگ و مهم برای بازی نام‌برده باشد. زیرا این مورد یک شخصیت موثر از یک عنوان فرست پارتی برای بازی به شمار می‌رود. عنوان Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ 7 دسامبر 2018 (16 آذر 97) به صورت انحصاری برای Nintendo Switch عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 + 6 =