اخبار بازی

رکوردشکنی بازی Super Smash Bros Ultimate در بازار بریتانیا

رکوردشکنی بازی Super Smash Bros Ultimate در بازار بریتانیا

وی جی مگ: این هفته با انتشار آمار بازار بریتانیا نه تنها متوجه رکوردشکنی بازی Super Smash Bros Ultimate در این مجموعه شدیم بلکه این اثر توانست با قدرت رتبه اول را به خود اختصاص دهد. انحصاری جدید Nintendo Switch که معمولا جزو پرفروش‌ترین بازی‌های نینتندو قرار می‌گیرد.

به گزارش وی جی مگ، بازی Super Smash Bros Ultimate نه تنها توانسته خود را به عنوان دارنده رکورد سریع‌ترین فروش تاریخ Nintendo Switch معرفی کند بلکه افزایش فروشی 302 درصدی را نسبت به نسخه قبلی این مجموعه یعنی Super Smash Bros برای Wii U تجربه کرده.

دیگر آمار موجود نشان می‌دهد که رکوردشکنی بازی Super Smash Bros Ultimate همراه شده با افزایش فروشی 233 درصدی نسبت به Super Smash Bros برای 3DS و البته افزایشی 62.5 درصدی نسبت به Super Smash Bros Brawl که برای Wii منتشر شده بود. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که آمار موجود تنها به فروش نسخه فیزیکی ارتباط داشته و دیجیتال در آن محسوب نشده.

این هفته در بازار بریتانیا نه تنها شاهد رکوردشکنی بازی Super Smash Bros Ultimate هستیم بلکه Red Dead Redemption 2 در جایگاه دوم قرار گرفته و FIFA 19 نیز با سقوطی دو پله‌ای در رتبه سوم حضور پیدا کرده. مهم‌ترین بازی جدید این هفته Just Cause 4 است که توانسته رتبه ششم را به خود اختصاص دهد.

جالب است بدانید که فروش هفته اول بازی Just Cause 4 نسبت به قسمت پیشین این مجموعه 61.5 درصد افت داشته و از این دید در پایین‌ترین رتبه کل مجموعه قرار می‌گیرد. البته اگر آمار فروش دیجیتال که لحاظ نشده را در نظر بگیریم احتمالا این موفق به شکست قسمت اول مجموعه که در سال 2006 عرضه شده بود، می‌شود. در ادامه جدول پرفروش‌ترین بازی‌های این هفته بریتانیا را مشاهده می‌کنید.

رکوردشکنی بازی Super Smash Bros Ultimate در بازار بریتانیا 1

 

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × چهار =