اخبار بازی

تبدیل Super Smash Bros. Ultimate به پرفروش‌ترین بازی سال آمازون

تبدیل Super Smash Bros. Ultimate به پرفروش‌ترین بازی سال آمازون

وی جی مگ: تنها دو روز است که از انتشار بازی Super Smash Bros. Ultimate می‌گذرد. با این حال به نظر می‌رسد پیش‌خرید قدرتمند قبل از انتشار و فروش انفجاری در روز عرضه باعث شده تا عنوان Super Smash Bros. Ultimate به پرفروش‌ترین بازی سال آمازون تبدیل شود.

به گزارش وی جی مگ، این مورد نه تنها بیان می‌دارد که بازی مذکور بیشتر از کنسول‌های Xbox One، PS4 و یا حتی Switch و لوازم جانبی آن‌ها فروخته است بلکه فروش آن از هر بازی دیگری که در سال جاری منتشر شده بیشتر بوده است. با توجه به آمار منتشر شده توسط آمازون، عنوان انحصاری شرکت نینتندو بیشتر از بازی‌های بزرگ دیگری نظیر Spider-Man، God of War و حتی Red Dead Redemption 2 فروش داشته است. چنان‌چه تبدیل شدن Super Smash Bros. Ultimate به پرفروش‌ترین بازی سال آمازون بیان‌گر عملکرد بازی در سایر فروشگاه‌ها و خرده‌فروشی‌ها باشد بنابراین می‌توان نتیجه گرفت شرکت نینتندو یکی از موفق‌ترین عناوین سال و حتی نسل را روانه بازار کرده است.

به نظر نمی‌رسد هایپ ایجاد شده پیرامون بازی به این زودی کم شود. زیرا به تازگی اعلام شده که شخصیت Joker از بازی Persona 5 تحت یک بسته الحاقی برای Super Smash Bros. Ultimate در دسترس قرار می‌گیرد. مواردی از این قبیل باعث می‌شود حتی افرادی که طرفدار سنتی نینتندو نیز نیستند به خرید و تجربه Super Smash Bros. Ultimate ترغیب شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 + هفت =