اخبار بازی

بهبود آنلاین Super Smash Bros Ultimate در دستور کار قرار گرفت

بهبود آنلاین Super Smash Bros Ultimate در دستور کار قرار گرفت

وی جی مگ: عنوان Super Smash Bros Ultimate جدیدترین اثر از این مجموعه فایتینگ بوده که در ماه جاری به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch منتشر شد. اثری که علیرغم جلب نظر مثبت منتقدان و مخاطبین از مشکلات متعددی در بخش آنلاین نظیر اشکالات در سیسنم مچ‌میکینگ رنج می‌برد. با این حال اکنون بهبود وضعیت آنلاین Super Smash Bros Ultimate در دستور کار توسعه‌دهندگان قرار گرفته.

به گزارش وی جی مگ، در شماره جدید مجله فامیتسو کارگردان بازی نام‌‎برده یعنی ماساهیرو ساکورای از کمپانی نینتندو تایید کرد که مشکلات موجود در بخش چند نفره و وضعیت آنلاین Super Smash Bros Ultimate در حال بررسی قرار گرفته است. در حال حاضر سیستم مچ‌میکینگ بازی افرادی که در تنظیمات آن، قوانین متفاوتی را اعمال کرده‌اند را در برابر یکدیگر قرار می‌دهد که موردی اذیت‌کننده محسوب می‌شود.

ساکواری در بخشی دیگر از صحبت‌های خود به روند توسعه شخصیت Joker از بازی تحسین شده Persona 5 اشاره کرد که قرار است تحت عنوان یک بسته الحاقی برای Super Smash Bros Ultimate عرضه شود. «توسعه شخصیت Joker هم‌اکنون به مرحله قابل بازی بودن نرسیده اما روند ساخت آن به صورت پایداری جلو می‌رود. شخصا احترام فراوانی برای بازی Persona 5 قائل هستم. بنابراین کار روی شخصیت اصلی آن برای من انگیزه تمام نشدنی به همراه دارد.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 − 1 =