اخبار بازی

فروش 12 میلیون نسخه‌ای Super Smash Bros. Ultimate

فروش 12 میلیون نسخه‌ای Super Smash Bros. Ultimate

وی جی مگ: پس از هایپ و انتظار فراوان بازی Super Smash Bros. Ultimate در ماه دسامبر گذشته عرضه شد و توانست با موفقیتی چشمگیری چه در زمینه کیفی و چه در زمینه تجاری رو به رو شود. اکنون گزارش مالی جدید منتشر شده توسط نینتندو به فروش 12 میلیون نسخه‌ای Super Smash Bros. Ultimate اشاره دارد.

به گزارش وی جی مگ، اگرچه پیش از این اعلام شد بود بازی توانسته با فروش سه میلیون نسخه در 11 روز در آمریکا لقب سریع‌ترین فروش مجموعه را به خود اختصاص دهد یا در عرض سه روز ابتدایی انتشار 5 میلیون نسخه بفروشد. اکنون فروش 12 میلیون نسخه‌ای Super Smash Bros. Ultimate خبر از نقطه‌عطف جدیدی می‌دهد. رقم دقیق اعلام شده به فروش 12.08 میلیون نسخه اشاره دارد.

عنوان Super Smash Bros. Ultimate هم‌اکنون در جایگاه سوم پرفروش‌ترین عناوین کنسول Nintendo Switch قرار دارد و در بالای خود Mario Kart 8 Deluxe را با 15 میلیون نسخه فروش و Super Mario Odyssey را با 13 میلیون نسخه فروش می‌بیند. با توجه به این که از انتشار Super Smash Bros. Ultimate کمتر از دو ماه می‌گذرد قرار گرفتن آن در جایگاه سوم عملکرد آن را بسیار بیشتر بزرگ و قابل توجه نشان می‌دهد

کمپانی نینتندو برای پشتیبانی از این اثر فایتینگ برنامه‌های بسیاری تدارک دیده است. Piranha Plant به تازگی از طریق بسته الحاقی به  بازی اضافه شده است. شخصیت‌های بیشتری هم قرار است به مانند Joker از بازی Persona 5 از طریق Fighters Pass به بازی اضافه شوند.

  1. Mario Kart 8 Deluxe – 15.02 million units
  2. Super Mario Odyssey – 13.76 million units
  3. Super Smash Bros. Ultimate – 12.08 million units
  4. The Legend of Zelda: Breath of the Wild – 11.68 million units
  5. Pokemon: Let’s Go, Pikachu! / Pokemon: Let’s Go, Eevee! – 10.00 million units
  6. Splatoon 2 – 8.27 million units
  7. Super Mario Party – 5.30 million units
  8. 1-2 Switch – 2.86 million units
  9. Mario Tennis Aces – 2.53 million units
  10. Kirby: Star Allies – 2.42 million units
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه × 1 =