اخبار بازی

نارضایتی گیمرها از قابلیت‌های آنلاین Super Smash Bros Ultimate

نارضایتی گیمرها از قابلیت‌های آنلاین Super Smash Bros Ultimate

وی جی مگ: بسیاری انتظار داشتند که با افزایش گرایش به بازی‌های آنلاین، نینتندو این بخش از ساخته‌های خود و البته کنسول Nintendo Switch را به بهبود دهد اما واکنش‌های اخیر نشان دهنده نارضایتی گیمرها از قابلیت‌های آنلاین Super Smash Bros Ultimate است.

به گزارش وی جی مگ، چند روزی از انتشار بازی Super Smash Bros Ultimate می‌گذرد و گیمرها استقبال بسیاری از آن صورت داده و تا حد زیادی نیز از عملکرد آن رضایت دارند اما وقتی صحبت از حالت چند نفره می‌شود شاهد نارضایتی گیمرها از قابلیت‌های آنلاین Super Smash Bros Ultimate هستیم.

بسیاری از کاربرها اعلام کرده‌اند که در بازی انحصاری جدید Nintendo Switch دیگر خبری از دو حالت For Fun و For Glory نیست که پیش‌تر و در نسخه‌های Wii U و 3DS این مجموعه معرفی شده بود. به همین واسطه کاربرها مجبور هستند به سراغ تنظیمات مسابقه رفته و گزینه یک در مقابل یک را انتخاب کنند که در اصل تجربه‌ای مشابه با For Glory دارد. با این حال بسیاری گزارش داده‌اند که حتی با انتخاب حالت توضیح داده شده نهایتا بعد از ورود به بازی با تنظیمات Free For All مواجه شده‌اند.

دیگر مشکلی که عمر 10 ساله دارد و از زمان عرضه Super Smash Bros Brawl برای Wii همچنان پابرجا باقی مانده، لگ و افزایش وحشتناک لتنسی است. مشکلی که با افزایش سرعت گیم‌پلی این بازی به شکل جدی‌تر پیش روی گیمرها قرار گرفته.

نهایتا باید به این موضوع اشاره کرد که یکی از اصلی‌ترین دلایل نارضایتی گیمرها از قابلیت‌های آنلاین Super Smash Bros Ultimate به نبود امکانات درست برای چت آنلاین ارتباط دارد. در حال حاضر هیچ گزینه‌ای برای چت کردن میان کاربرها در بازی یا محیط کنسول به شکل درست قرار نگرفته. تنها گزینه استفاده از اپ موبایل Nintendo Switch Online است که گزارش شده آن هم با مشکلاتی بسیاری کار می‌کند.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + یک =