اخبار بازی

اطلاعاتی از بخش داستانی بازی Super Smash Bros. Ultimate

اطلاعاتی از بخش داستانی بازی Super Smash Bros. Ultimate

وی جی مگ: شرکت نینتندو اطلاعاتی از بخش داستانی بازی Super Smash Bros. Ultimate به اشتراک گذاشت که آن را تحت عنوان Adventure Mode: World of Light معرفی می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، در بازی مشاهده می‌شود که هر 74 شخصیت مبارز توسط پاره‌ای از نور به دام می‌افتند. هر کدام از این شخصیت‌ها در ابتدا سعی می‌کنند در مقابل تهاجم صورت گرفته مقاومت کنند اما بی‌فایده بوده و سرانجام یک به یک آن‌ها اسیر می‌شوند. در این میان تنها Kirby موفق می‌شود فرار کند و اکنون موقعیت جدید، او را به عنوان یکی از قوی‌ترین شخصیت‌های خیالی تمام تاریخ معرفی می‌کند.

در بخش داستانی بازی Super Smash Bros. Ultimate تحت عنوان Adventure Mode: World of Light در ابتدا پلیر تنها کنترل Kirby را به دست می‌گیرد و دنیاهای مختلفی را جستجو می‌کند که مرتبط به عناوینی مانند Kingdom Hearts است که در Ultimate شامل می‌شوند. این دنیاها به صورت Top-Down به نمایش گذاشته می‌شوند و هر کدام از چندین استیج، پازل و مبارزه برخوردار هستند. شخصیت Kirby باید با کلون‌های شیطانی از هر کدام از کاراکترها رو به رو شده و آن‌ها را آزاد کند. هم‌چنین قابلیت لول‌آپ کردن و شخصی‌سازی با استفاده از یک سیستم درختی مهارت‌ها در بازی وجود خواهد داشت که شباهت‌هایی به سیستم Sphere Grid از بازی Final Fantasy X خواهد داشت. عنوان Super Smash Bros. Ultimate در تاریخ 7 دسامبر 2018 (16 آذر 97) به صورت انحصاری برای کنسول Nintendo Switch عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

نوزده + یازده =