اخبار بازی

شایعه: بازی Superman: World’s Finest در The Game Awards معرفی می‌شود

شایعه: بازی Superman: World's Finest در The Game Awards معرفی می‌شود

وی جی مگ: هنوز خبری از معرفی رسمی بازی جدید استودیو Rocksteady نیست و طرفداران کتاب‌های مصور سخت در انتظار هستند تا بالاخره بعد از سال‌ها این استودیو موفق به ساخت اثری قابل توجه از مجموعه Superman شود. بعد از انتشار شایعات مختلف در این رابطه حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد بازی Superman: World’s Finest در The Game Awards معرفی می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، تاکنون بارها شایعه ساخت بازی Superman از سوی استودیو Rocksteady مطرح شده اما هیچگاه مدرک درستی در این زمینه ارائه نشده تا نشان دهد که چنین موضوعی صحت دارد. اینبار اما شاید داستان کمی فرق کند. وبسایت gamesystemrequirements که در زمینه ارائه سیستم مورد نیاز بازی‌های ویدئویی فعالیت می‌کند به تازگی اطلاعاتی را از بازی Superman: World’s Finest ثبت کرده.

وبسایتی که مدتی پیش از معرفی Devil May Cry 5 نیز سیستم مورد نیاز آن را منتشر کرد. اکنون اما کمی وضعیت متفاوت است و زمان زیادی تا برگزاری مراسم بهترین‌های سال باقی نمانده. مراسمی که معمولا طی آن شاهد معرفی چند بازی بزرگ خواهیم بود.

اکنون کاربرها و طرفداران اعتقاد دارند که اطلاعات ثبت شده از سیستم مورد نیاز تا حدودی نشان می‌دهد که بازی Superman: World’s Finest در The Game Awards معرفی می‌شود و وظیفه ساخت آن را استودیو Rocksteady برعهده دارد. استودیویی که این نسل تنها یک بازی بزرگ یعنی Batman Arkham Knight را توسعه داده.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + دوازده =