اخبار بازی

دردسرهای کمپانی Starbreeze ادامه دارد

دردسرهای کمپانی Starbreeze ادامه دارد

وی جی مگ: ظاهرا دردسرهای کمپانی Starbreeze در این هفته تمامی ندارد و در میان بازسازی شرکت و هم‌چنین به دنبال ترک مدیرعامل، اتفاقی جدیدی برای ناشر Overkill’s The Walking Dead به وقوع پیوسته است.

به گزارش وی جی مگ، روز گذشته مقامات جرایم اقتصادی سوئد (ECO) به دفتر کاری کمپانی Starbreeze در استاکهلم هجوم برده‌اند. سازمان ECO اعلام کرده این ورود ناگهانی مربوط به مسائل بازرگانی داخلی بوده و در نتیجه آن‌ها تعدادی از مدارک و کامپیوترهای کمپانی را ضبط کرده‌اند. لازم به ذکر است در جریان این اتفاق یک شخص نیز بازداشت تا دردسرهای کمپانی Starbreeze ادامه داشته باشد. هویت این شخص به اشتراک گذاشته نشده است.

مدیر بخش سرمایه‌گذاری کمپانی Starbreeze یعنی آقای Charlotte Svensson در صحبت با وبسایت GamesIndustry.biz اظهار کرد این شرکت تحت هیچ گونه تردید و سوظنی در این مسئله نبوده و همکاری کامل را با ECO به عمل خواهد آورد. هم‌چنین این جریان تاثیری در بازسازی امور داخلی شرکت و تجارت آن‌ها نخواهد داشت.

به دنبال نشر ناموفق بازی Overkill’s The Walking Dead سهام شرکت Starbreeze با کاهش دائمی مواجه شد تا جایی که این کمپانی در آستانه ورشکستگی قرار گرفت و به منظور جلوگیری از این موضوع تصمیم گرفت تا در ساختارهای مدیریتی و تولید خود تغییرات اساسی ایجاد کند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

6 + یک =