اخبار بازی

فروش بازی‌های Nintendo Switch از آمار کلی Wii U سبقت گرفت

فروش بازی‌های Nintendo Switch از آمار کلی Wii U سبقت گرفت

وی جی مگ: فروش بازی‌های Nintendo Switch از آمار کلی WiiU و فروش بازی‌های این کنسول در ژاپن آن هم در مدت زمان 18 ماه سبقت گرفت. چنان‌چه جدول هفتگی Media Create را دنبال کنید می‌دانید کنسول هیبریدی نینتندو در ژاپن به طور سرسام‌آوری فروش داشته با این حال آمار مربوط به فروش بازی‌های Switch به صورت برجسته‌تری خودنمایی می‌کنند.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات منتشر شده توسط Game Data Library، میزان مجموع فروش بازی‌های Nintendo Switch از آمار کلی WiiU در کل مدت عمر آن در ژاپن پیش گرفته است. البته با توجه به تعداد بازی‌های فراوانی که Nintendo Switch در اختیار دارد آمار منتشر شده چندان هم غافل‌گیر کننده نیست. بخش عمده‌ای از چارت هفتگی مربوط به فروش بازی‌ها در ژاپن و حتی سایر مناطق دنیا در اختیار بازی‌های Nintendo Switch قرار دارد. آن هم با توجه به بازی‌های با کیفیتی هم‌چون The Legend of Zelda: Breath of the Wild، Super Mario Odyssey، Kirby: Star Allies و مواردی بیشتر که این کنسول در دسترس دارد.

با توجه به عرضه Super Smash Bros. Ultimate و عناوینی دیگر در انتهای سال جاری، انتظار می‌رود به زودی آمار فروش بازی‌های Nintendo Switch از عناوین WiiU در سایر مناطق دنیا هم پیشی بگیرد.

برچسب‌هاnintendo Nintendo Switch Switch WiiU
فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دوازده − 11 =