اخبار بازی

پرونده بازی Agent برای همیشه بسته شد

پرونده بازی Agent برای همیشه بسته شد

وی جی مگ: در سال 2007 بود که ساخت بازی Agent توسط Rockstar Games مطرح شد. در نمایشگاه E3 2009 شرکت سونی از این بازی در کنفرانس خود رونمایی کرد و اعلام شد که به صورت انحصاری برای کنسول PS3 توسعه می‌یابد. با این حال پس از گذشت 11 سال هنوز هیچ خبری از این پروژه نشده بود تا این که امروز مشخص نام تجاری آن رها شده و ظاهرا پرونده بازی Agent برای همیشه بسته شده است.

به گزارش وی جی مگ، براساس اطلاعات جدید، شرکت Take-Two نام تجاری بازی Agent را در اداره ثبت اختراع و نشان تجاری ایالت متحده آمریکا رها کرده است. این سازمان اظهار کرده به دلیل این که شرکت نام‌برده هیچ استفاده‌ای از آن نداشته و هم‌چنین درخواستی برای تمدید آن نکرده است امتیاز آن رها شده است. این موارد نشان می‌دهند شرکت Take-Two هیچ روند ساختی برای این بازی در نظر نداشته است.

باید توجه کرد از زمان معرفی این بازی کمپانی Rockstar Games هم هیچ‌گاه به آن اشاره چندانی نکرده است. بنابراین عدم تمدید و رها کردن نام تجاری آن توسط Take-Two جای تعجب ندارد. چندی پیش بود که یکی از طراحان سابق Rockstar تعدادی طرح از محیط‌های این بازی به اشتراک گذاشت و این‌ها تمامی مواردی بود که طی این مدت از بازی منتشر شد. با تمامی این تفاسیر پرونده بازی Agent بسته شده و بعید است دیگری خبری از ساخت این اثر بشنویم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

14 − 12 =