اخبار بازی

فروش Red Dead Redemption 2 به 23 میلیون نسخه رسید

فروش Red Dead Redemption 2 به 23 میلیون نسخه رسید

وی جی مگ: با انتشار گزارش مالی اخیر Take-Two مشخص شد فروش Red Dead Redemption 2 به 23 میلیون نسخه رسیده است. بدین ترتیب کمپانی نام‌برده موفق شد به هدف تعیین شده برای کسب درآمد در سه‌ماهه اخیر دست پیدا کند.

به گزارش وی جی مگ، با رسیدن فروش Red Dead Redemption 2 به 23 میلیون نسخه، کمپانی Take-Two توانست به انتظارات خود دست پیدا کند. سود حاصل کمپانی در سه‌ماهه اخیر برابر با 1.57 میلیارد دلار بوده در حالی که پیش‌بینی کمپانی بین 1.40 تا 1.45 میلیارد دلار بود. این میزان از افزایش 140 درصدی نسبت به سال گذشته در بازه زمانی مشابه خبر می‌دهد. در حالی که Take-Two انتظار درآمدی بین 1.1 تا 1.15 میلیارد دلار را داشت اما گزارش مالی منتشر شده به درآمد 1.248 میلیارد دلاری اشاره می‌کند. سود ناخالص نیز برابر با 350 میلیون دلار بوده است.

موفقیت به دست آمده تنها به واسطه Red Dead صورت نگرفته و بازی NBA 2K19 نیز توانست هم‌چنان به عملکرد تجاری قدرتمند خود در سه‌ماهه اخیر ادامه دهد. این بازی موفق شد لقب پرفروش‌ترین بازی ورزشی در آمریکا را به خود اختصاص دهد و به‌علاوه در جایگاه سوم پرفروش‌ترین بازی آمریکا قرار بگیرد. به گفته Take-Two انتظار می‌رود فروش بازی نام‌برده از نسخه‌های قبلی عبور کند.

دیگر بخش گزارش مالی Take-Two از رشدی قابل توجه در بازار دیجیتال خبر می‌دهد. صرف هزینه‌های مکرر توسط مشتری به واسطه خرید بسته‌های الحاقی و پرداخت درون برنامه‌ای باعث رشد 31 درصدی شده است. فروش دیجیتالی هم با افزایش 85 درصدی به میزان 703.8 میلیون دلار رسیده است. انتظار خود کمپانی به افزایش 70 درصدی خلاصه می‌شد.

عملکرد بازی Civilisation VI روی کنسول Nintendo Switch هم بیشتر از انتظارات کمپانی ناشر بود. Take-Two اکنون انتظار دارد تا انتهای سال مالی جاری به درآمد 2.66 تا 2.71 میلیارد دلاری دست پیدا کند در حالی که پیش‌بینی قبلی برابر با درآمد 2.55 تا 2.65 میلیارد دلاری بود. سود خالص هم برابر با 2.89 تا 2.94 میلیارد دلار تخمین زده شده است. درآمد ناخالص تعیین شده هم برای انتهای سال مالی جاری نیز برابر با 354 تا 367 میلیون دلار پیش بینی شده است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 4 =