اخبار بازی

عرضه بازی Borderlands 3 در 12 ماه آینده

عرضه بازی Borderlands 3 در 12 ماه آینده

وی جی مگ: برای مدتی است که کمپانی 2K Games در حال کار روی بازی جدید معرفی نشده‌ای از یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای شان است. این پروژه که تمامی حدس و گمان‌ از آن به عنوان Borderlands 3 یاد می‌کنند قرار بود تا پیش از انتهای سال مالی جاری انتشار یابد. امری که چندی پیش با تاخیر مواجه شد. با این حال می‌توان انتظار عرضه بازی Borderlands 3 در 12 ماه آینده را داشت.

به گزارش وی جی مگ، کمپانی Take-Two در جریان ارائه گزارش مالی اخیر و در یک جلسه پرسش و پاسخ هم‌چنان تاکید کرد این پروژه معرفی نشده در حال توسعه بوده و تا انتهای سال مالی آینده که برابر با مارچ 2020 بوده عرضه خواهد شد. در این میان یکی از سرمایه‌گذاران از مدیرعامل Take-Two یعنی استراوس زلنیک پرسید که به چه دلیل این پروژه تاکنون معرفی نشده و آیا هم‌چنان تا انتهای سال مالی آینده منتشر خواهد شد یا خیر. زلنیک پاسخ داد این بازی به خوبی در حال ساخت بوده و انتظار می‌رود در بازه زمانی تعیین شده منتشر شود و از آن جایی که انتظارات فراوانی پیرامون آن وجود دارد هنوز معرفی نشده است.

علاوه‌بر نسخه سوم Borderlands، شایعات فراوانی پیرامون ساخت نسخه جدید مجموعه Bioshock وجود دارد. با این حال چنان‌چه قسمت جدیدی از بازی Bioshock در حال توسعه باشد در مراحل بسیار ابتدایی تولید قرار دارد. بنابراین انتشار بازی Borderlands 3 در 12 ماه آینده بیشتر می‌تواند قابل انتظار باشد.

با توجه به حواشی که اخیرا برای استودیو Gearbox Software به وجود آمد از زلنیک در مورد ارتباط آن‌ها با این استودیو پرسیده شد که مدیرعامل Take-Two پاسخ داد Gearbox استودیویی عالی بوده که به مانند همیشه در حال انجام کاری فوق‌العاده هستند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

یازده − 3 =