اخبار بازی

دستگیری معلم آمریکایی به خاطر سرقت Nintendo Switch

دستگیری معلم آمریکایی به خاطر سرقت Nintendo Switch

وی جی مگ: یک پدر و معلم آمریکایی اهل ایالت ماساچوست به دلیل سرقت Nintendo Switch بازداشت شد. این شخص دخترش را به درون ماشین اسباب‌بازی‌ها فرستاد تا بتواند تعدادی از کنسول‌های شرکت نینتندو از جمله Switch را بدزدد.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از Union Leader هویت این معلم آمریکایی آنتونی هلینسکی اعلام شده است. این شخص شنبه گذشته به فروشگاه Rockingham Park واقع در نیوهمپشایر رفت و با استفاده از یک KeyMaster دختر خود را به قسمت تحتانی ماشین در کنار جایگاه جوایز وارد کرد تا بتواند به پاداش‌ها و جوایز دستگاه که شامل DS و Nintendo Switch می‌شد دست پیدا کند.

در حال حاضر هلینسکی به سه مورد نقض قانون متهم شده است. اولین مورد در معرض خطر قرار دادن سلامت دختر خود بوده و دو مورد دیگر تخطی از قانون از جمله سرقت Nintendo Switch بوده است. به دنبال وقوع این حوادث هلینسکی از بخش اجرایی مدرسه Doherty Middle که پیش از این در آن کار می‌کرد اخراج شده است. باید توضیح داده شود در برخی از این تلاش‌ها برای سرقت از دستگاه بازی و جوایز، افراد و به خصوص کودکان درون ماشین گیر می‌کنند که خوشبختانه این اتفاق برای دختر معلم مورد بحث رخ نداد. در این غیر صورت اوضاع و سرانجام کار برای این معلم بسیار بدتر می‌شد.

برچسب‌هاDS nintendo Nintendo Switch Switch
فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 1 =