اخبار بازی

تاخیر در عرضه بازی Team Sonic Racing

تاخیر در عرضه بازی Team Sonic Racing

وی جی مگ: به دنبال موفقیت‌های Sonic and Sega: All Stars Racing Transformed اکنون سومین عنوان از بازی ریسینگ Sonic با نام Team Sonic Racing شناخته می‌شود. اثری که پیش از این قرار بود در سال جاری عرضه شود اکنون با تاخیر قابل توجهی مواجه شده و عرضه بازی Team Sonic Racing به سال 2019 موکول شده است.

به گزارش وی جی مگ، به جای انتشار در ماه آینده که ابتدای برای آن برنامه‌ریزی شده بود، اکنون تاریخ عرضه بازی Team Sonic Racing برابر 21 می 2019 (31 اردیبهشت 98) اعلام شده است که خبر از تاخیر شش ماهه بازی دارد. شرگت سگا به طور واضح و صریح بیان کرد به منظور تمرکز روی افزایش کیفیت بازی و رفع ایرادات آن، انتشار این اثر عقب افتاده است. بازخوردهای صورت گرفته از نمایش‌های اخیر بازی بسیار متفاوت بوده و باید دید تاخیر اعمال شده تا چه اندازه می‌تواند در بهبود و افزایش کیفیت محصول نهایی تغییر ایجاد کند.

چندی پیش تصویری از یک مجله روسی نیز لو رفته بود که خبر از تاخیر در عرضه این اثر می‌داد و اکنون این مسئله به صورت رسمی توسط ناشر بازی یعنی سگا مورد تایید قرار گرفت. عنوان Team Sonic Racing که توسعه آن توسط استودیو Sumo Digital انجام می‌شود در تاریخ 21 می 2019 (31 اردیبهشت 98) منتشر می‌شود و Xbox One، Nintendo Switch، PS4 و PC پلتفرم‌های مقصد آن محسوب می‌شوند.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده − 4 =