اخبار بازی

استقبال استودیو‌های مختلف از استخدام اعضای سابق Telltale

استخدام اعضای سابق Telltale

وی جی مگ: به تازگی متوجه شدیم که استودیو Telltale بیشتر کارمندان خود را اخراج کرد و دلیل آن ورشکستی شرکت بود و به زودی این شرکت تعطیل خواهد شد. به دلیل ورشکستی، همه عناوین در دست ساخت این شرکت از جمله Stranger Things و The Wolf Among Us 2 نیز کنسل شدند.

به گزارش وی جی مگ، به دلیل سابقه خوب کارمندان استودیو Telltale، سایر استودیو‌های بازی‌سازی از کارمندان سابق Telltale استقبال خوبی کردند. شرکت‌های ،Ubisoft، Bethesda Naughty Dog تصمیم گرفتند تا به خاطر کنسل شدن بازی‌های این استودیو از کارمندان آن حمایت کنند.

همه بازی‌های این شرکت به جز Minecraft Story Mode و The Walking Dead کنسل شدند که بازی The Walking Dead رو به پایان است و فصل آخر آن در دست توسعه است. بازی‌های بسیار خوبی توسط این استودیو ساخته شدند که بیشتر آن‌ها با بازخورد مثبتی رو به رو شدند اما با این حال مشکلات مالی این شرکت بسیار زیاد بود که مجبور به اخراج کارمندان شدند تا جایی که فقط 25 کارمند در این استودیو حضور دارد و همان‌طور که اعلام شد، این استودیو به زودی تعیطیل می‌شود.

خوشبختانه کارمندان این شرکت که اخراج شدند، موقعیت‌های خوبی برای آن‌ها وجود دارد. استودیو سازنده بازی The Elder Scrolls Online و چند استودیو دیگر به دنبال کارمند برای استخدام می‌گردند و مستقیم به کارمندان استودیو Telltale اشاره کردند.

 

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هفده − 2 =