اخبار بازی

خریداری 36 درصد سهام سازندگان Warhammer Vermintide توسط Tencent

خریداری 36 درصد سهام سازندگان Warhammer Vermintide توسط Tencent

وی جی مگ: غول چینی یعنی Tencent امروز اعلام کرد که 36 درصد سهام سازندگان Warhammer Vermintide یعنی استودیو سوئدی Fatshark را خریداری کرده است. استودیویی که روز گذشته اعلام کرد تعداد مخاطب‌های بازی Warhammer Vermintide 2 از دو میلیون نفر گذشته.

به گزارش وی جی مگ، طبق اطلاعات منتشر شده از طریق DI Digital کمپانی Tencent موفق به خریداری 36 درصد سهام سازندگان Warhammer Vemintide با قیمت 56.3 میلیون دلار شده. البته این تنها سرمایه‌گذاری بزرگ غول چینی در صنعت بازی نیست.

آنها در حال حاضر مالکیت کامل Riot Games به عنوان سازندگان بازی League of Legends را در اختیار داشته و 80 درصد سهام Grinding Gear Games سازندگان Path of Exile را نیز خریداری کرده‌اند. 40 درصد از سهام Epic Games، چیزی حدود 9 درصد Frontier Developments و 5 درصد سهام Ubisoft از دیگر سرمایه‌گذاری‌های Tencent در صنعت بازی به شمار می‌رود.

ماه ژوئن سال گذشته بود که جی‌جی‌ آبرامز کارگردان سرنشاس هالیوود اعلام کرد با همکاری Tencent استودیو بازیسازی Bad Robot Games را راه‌اندازی کرده و قصد دارد در بازار موبایل، کنسول‌ها و PC حضور داشته باشد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج + 18 =