اخبار بازی

تاریخ عرضه بازی Tetris Effect مشخص شد

تاریخ عرضه بازی Tetris Effect

وی جی مگ: بازی Tetris Effect قبل از نمایشگاه E3 امسال معرفی شد و معلوم شد که Tetsuya Mizuguchi که در ساخت عناوینی مانند Rez and Lumines شرکت داشت در ساخت این بازی نیز همکاری می‌کند. این بازی از تکنولوژی واقعیت مجازی نیز پشتیبانی می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، بعد از مدتی که از زمان معرفی بازی می‌گذرد حالا Enhance Games تاریخ عرضه این بازی را در تویتر اعلام کردند که بسیار نزدیک است. بازی Tetris Effect در پاییز عرضه خواهد شد یعنی در تاریخ 9 نوامبر سال 2018 که تقریبا 6 هفته با انتشار این بازی فاصله داریم.

بازی Tetris Effect را می‌توانید با PS VR بازی کنید ولی به این معنا نیست که بازی فقط محدود به PS VR شده باشد. شما می‌توانید این بازی را با استفاده از PS4 و تلویزیون بازی کنید. بازی Rez and Lumines تجربه خوبی از PS VR فراهم کرد و اگر این بازی را تجربه کرده باشید، احتمالا مشتاق عرضه Tetris Effect خواهید بود.

Enhance Games قول داده تا به زودی اطلاعات بیشتری از بازی Tetris Effect منتشر کند، پس منتظر باشید تا اطلاعات کامل‌تری از این بازی  دریافت کنید. بازی Tetris Effect در تاریخ 9 نوامبر سال 2018 برای کنسول PS4 عرضه خواهد شد و با PS VR نیز قابل بازی است.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

13 + 17 =