اخبار بازی تریلر

تریلر بازی/فیلم تعاملی The Complex


تاریخ عرضه بازی یا بهتر بگوییم فیلم تعاملی The Complex اعلام شد. این فیلم تعاملی که سبک علمی تخیلی دارد و قرار است برای کنسولهای نسل حاضر و البته PC منتشر شود. قرار است فیلم تعاملی The Complex، بیستم مارچ 2020 عرضه شود. در واقع یکم فروردین ماه 1399 تاریخ عرضه این بازیست.

همانطور که گفته شد این بازی-فیلم تعاملی سبکی علمی تخیلی و هیجانی (sci-fi thriller) دارد و داستان شیوع یک بیماری خطرناک بر اثر حمله با یک سلاح بیولوژیکی به لندن است. در این فیلم شما داستان را پیش می برید و هر انتخاب و تصمیم شما پیامدهای مختلفی دارد. این فیلم-بازی 8 پایان دارد که تمامی آنها شبهه برانگیز و عجیب خواهند بود. و با توجه به رفتار شما در بازی و تعاملات با کاراکترهای دیگر ممکن است نغییر پیدا کنند.

بازی-فیلم تعاملی The Complex توسط Lynn Renee Maxcy نوشته شده، کسی که قبلا در شبکه Hulu و در سریال The Handmaid’s Tale فعالیت داشته. از بازیگران این فیلم-بازی میتوان به Michelle Mylett (Bad Blood) و  Kate Dickie (Game of Thrones) و Al Weaver (Grantchester) اشاره کرد. همچنین توییچ استریمر  و یکی از تهیه کنندگان قبلی XBOX یعنی Leah Viathan نیز در The Copmlex حضور دارد.

دانلود 1080

دانلود 720

دانلود 360

 

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × سه =