اخبار بازی

گیمرها به دنبال کشف راز جدید Death Stranding

گیمرها به دنبال کشف راز جدید Death Stranding

وی جی مگ: پس از گذشت چندین دهه از فعالیت در صنعت ویدئوگیم، هیدئو کوجیما به اسرارآمیز بودن پروژه‌هایش معروف شده که همواره گیمرها باید با کنار هم قرار دادن سرنخ‌های مختلف به راز کارهای او و یا آثارش پی ببرند. اکنون نیز مورد جدیدی پیش آمده که سبب شده گیمرها به دنبال کشف راز جدید Death Stranding باشند.

به گزارش وی جی مگ، اصل قضیه از جایی شروع می‌شود که کاربران فروم ResetEra از وجود اکانت توییتری به نام “Archillect” خبر دادند. اکانتی که توسط ربات کنترل می‌شود و به صورت اتوماتیک هر ده دقیقه یک بار پسنی محتوی یک عکس و یا فایل Gif ارسال می‌کند. از یک ماه قبل که این اکانت توییت‌هایی مرتبط با Death Stranding پست کرد توجه به آن آغاز شد و بسیاری از پست‌ها نیز باعث می‌شد تا کاربران به صورت مستقیم به وبسایت رسمی Kojima Productions متصل شوند در حالی که صفحه‌ای با آدرس “archillect.com/204863 به همراه یک معکوس‌شمار باز می‌شد. لازم به یاد‌آوری است که 204863 ایستراگی از پروژه قبلی و کنسل شده کوجیما یعنی P.T به شمار می‌رود.

توجهات وقتی به این اکانت بیشتر شد که پست‌هایی از نمایش E3 2018 بازی Death Stranding در آن به اشتراک گذاشته شد و در عین حال این پست‌ها توسط کوجیما نیز ریتوییت می‌شد. به‌علاوه برخی پست‌ها نیز به فیلم‌های مورد علاقه کوجیما مانند 2001: A Space Odyssey و Blade Runner مرتبط می‌شدند که این فرضیه را مطرح می‌کرد شاید خود شخص کوجیما پشت این اکانت باشد.

بسیاری تصور می‌کردند با اتمام معکوس‌شمار مذکور و ارسال پست شماره #204863 راز جدید Death Stranding هم منتشر می‌شود. اتفاقی که شب گذشته به وقوع پیوست و این اکانت عکسی از یک پازل محتوی کدها و نقطه‌های رنگی به اشتراک گذاشت که از آن زمان تاکنون گیمرها و افراد فعال در SubReddit بازی سخت مشغول تلاش هستند تا راز جدید Death Stranding را کشف کرده و ارتباط این پست با ساخته مورد انتظار Kojima Productions را رمزگشایی و متوجه شوند.

یکی از رمزگشایی‌هایی که تاکنون توسط اجتماع مخاطبین بازی حاصل شده و از اعتبار و اهمیت بالایی نیز برخوردار شده بدین شرح است که وقتی این کدها را به سیستم اعداد باینری تبدیل کنیم عبارت “uoyodmaiohwwonktnodllits}k{etalooteruoy” به دست می‌آید. این عبارت به صورت برعکس به شکل “youretoolate{k}stilldontknowwhoiamdoyou” (بسیار دیر کردی.. هنوز نمی‌دانی من چه کسی هستم.. این طور نیست ؟ ) خوانده می‌شود. چنان‌چه به یاد داشته باشید این دیالوگی بود که توسط بازیگر جدید بازی یعنی Lindsay Wagner در انتهای تریلر نمایش E3 2018 گفته می‌شد.

گیمرها هم‌چنان به دنبال رمزگشایی راز جدید Death Stranding بوده و معتقد هستند تمامی این موارد خبر از نکته مهمی در ارتباط با بازی دارد. با این حال باید منتظر ماند تا چندین ساعت و چند روز آینده چه نکات جدیدی از این عکس و پیام آن حاصل می‌شود.

گیمرها به دنبال کشف راز جدید Death Stranding 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده + هجده =