اخبار بازی

نظر مدیر Ubisoft درباره ساخت بازی The Division 2

ساخت بازی The Division 2

وی جی مگ: بازی The Division از آن دسته از بازی‌ها بود که شروع مناسبی نداشت ولی بعد از پشتیبانی خوب از آن، توانست به موفقیت برسد. بعد از پشتیبانی خوب از این بازی، سرنوشت آن عوض شد و بسیاری از مردم این سوال را از خود می‌پرسیدند که وقتی شرکت Ubisoft توانست با به‌روزرسانی و پشتیبانی The Division را احیا کند چرا نسخه بعدی بازی را می‌سازد.

به گزارزش وی جی مگ، Ubisoft در گذشه در مورد ساختن ادامه بازی The Division صحبت کرده بود. حال David Polfeldt مدیرعامل توسعه‌دهندگان شرکت Ubisoft دوباره به این سوال رسیدگی کرده است. Polfeldt گفت که من احساس می‌کنم بازی The Division 2 بیشتر از یک Patch است و کسانی که به دنبال یک جایگزین هستند می‌توانند این بازی را تهیه کنند و هر دو بازی Division پشتیبانی رضایت بخشی خواهند داشت.

Polfeldt در صحبتی با وب‌سایت Game Industry گفت: «سه سال بین بازی The Division و The Division 2 فاصله افتاده است و من فکر می‌کنم علاقه زیادی به ساخت یک بازی با همین مکانیک‌ها ولی با روش‌های متفاوت وجود دارد. من مطمئن هستم که مردم در مورد بازی جدید کنجکاو هستند. قسمتی از من می‌گوید که باید بازی The Division می‌ماند و بازی The Division 2 مانند یک Patch برای بعضی از مردم است. من نمی‌دانم که چیزی اتفاق می‌افتد، فکر می‌کنم که باید در مورد این بازی بسیار روشن‌فکر باشیم.»

شاید بهتر بود که شرکت Ubisoft دو سال دیگر برای عرضه نسخه دوم بازی صبر می‌کرد. به هر حال شرکت Ubisoft روی نسخه دوم بازی تمرکز بیشتری خواهد داشت تا در عرضه بتواند موفق‌تر از نسخه اول باشد.

بازی The Division 2 در تاریخ 15 مارس سال 2019 برای پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox one منتشر خواهد شد.

امیر تقی زاده

امیر تقی زاده

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست + دو =