اخبار بازی

اعلام مدت زمان بخش داستانی بازی The Division 2

اعلام مدت زمان بخش داستانی بازی The Division 2

وی جی مگ: کم‌کم به زمان انتشار عنوان MMO شوتر شرکت Ubisoft یعنی بازی The Division 2 نزدیک می‌شویم. اثری که استودیو Ubisoft Massive توسعه آن را به مانند قسمت اول برعهده داشته. اکنون سازندگان بازی اطلاعاتی در خصوص مدت زمان بخش داستانی بازی The Division 2 به اشتراک گذاشتند.

به گزارش وی جی مگ، به نقل از وبسایت Xbox Wire که عموما جزئیاتی درباره بخش‌های PvP و Dark Zone منتشر می‌کند مدت زمان بخش داستانی بازی The Division 2 برابر با 40 ساعت اعلام شده که می‌توان آن را به صورت تک‌نفره و یا Co Op دنبال کرد. بخش داستانی به نوعی طراحی شده تا پایان بازی را هم به نوعی در نظر داشته باشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که بازی پلیر در مسیر لول‌آپ شدن قرار داده و تجهیزاتی در اختیار او قرار می‌دهد تا بتواند تعدادی از فعالیت‌های پایان بازی را انجام دهد و تنها او را به حال خود رها نکند تا به مانند عناوینی هم‌چون Destiny پلیرها را مجبور به تلاش زیاد برای رسیدن به لولی مشخص کند.

به مانند قسمت نخست، The Division 2 محیط Open World اشتراکی را به صورت آنلاین در مقابل پلیر قرار می‌دهد و در آن پلیر باید به انجام ماموریت‌های داستانی و جانبی به همراه سایرین مشغول شود. بازی The Division 2 در تاریخ 15 مارچ 2018 (24 اسفند 97) برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 و PC عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

7 − دو =