اخبار بازی

تغییری در روند ساخت The Elder Scrolls 6 و Starfield به وجود نمی‌آید

تغییری در روند ساخت The Elder Scrolls 6 و Starfield به وجود نمی‌آید

وی جی مگ: مدت‌ها بود که شکست بازی بزرگ همچون Fallout 76 را ندیده بودیم و حالا کارشناس‌های مختلف از جمله مایکل پکتر اعتقاد دارند که اتفاقات پیش آمده برای این اثر و Bethesda تغییری در روند ساخت The Elder Scrolls 6 و Starfield به وجود نمی‌آورد.

به گزارش وی جی مگ، پکتر توضیح داده که شکست بازی Fallout 76 تنها نشان‌دهنده این موضوع است که Bethesda هنوز آماده ورود به فضای بازی‌های آنلاین نیست و مخاطب‌های آنها هرچند تاحدودی ناامید شده‌اند اما شکست این اثر را به معنی شکست‌های آینده در روند ساخت The Elder Scrolls 6 و Starfield نمی‌دانند.

این کارشناس شناخته‌‌شده صنعت بازی به این نکته اشاره داشته که احتمالا Bethesda به سراغ Fallout 76 می‌رود تا متوجه شود که کجای کار را اشتباه کرده. این اولین نسخه از مجموعه بازی Fallout است که آن را تجربه نکرده‌ام و هیچ علاقه‌ای نیز به انجام این کار ندارم.

چندی پیش برخی رسانه‌ها خبر دادند که با توجه به اتفاقات پیش آمده برای Fallout 76، استودیو Bethesda تغییراتی در روند ساخت The Elder Scrolls 6 ایجاد می‌کند و ممکن است این بازی در سال 2019 منتشر شود اما با توجه به توضیحات گذشته سازندگان این اثر مطمئنا باید در ابتدا منتظر عرضه بازی Starfield باشیم که از دید توسعه در مرحله بالاتری نسبت به قسمت ششم مجموعه محبوب Bethesda قرار دارد.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار × یک =