اخبار بازی

احتمالا بازی The Elder Scrolls 6 با عنوان Redfall شناخته می‌شود

احتمالا بازی The Elder Scrolls 6 با عنوان Redfall شناخته می‌شود

وی جی مگ: از زمان معرفی بازی The Elder Scrolls 6 در نمایشگاه E3 2018 هیچ گونه اطلاعاتی از سوی سازندگان منتشر نشده است. با این حال تیزر تریلر چند ثانیه‌ای آن کافی بوده تا انواع و اقسام گمانه‌زنی‌ها از جانب طرفداران پیرامون بازی شکل بگیرد. اکنون تئوری‌های مطرح شده حاکی از آن است که احتمالا بازی The Elder Scrolls 6 با عنوان Redfall شناخته می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Zenimax که به عنوان کمپانی مادر Bethesda و تمام استودیوهای زیرمجموعه آن شناخته می‌شود اخیرا نام تجاری را تحت عنوان Redfall به ثبت رسانده است. براساس توضیخات ارائه شده این نام تجاری “برای یک بازی‌ ویدئویی که قرار است توسط کنسول‌ها و PC مورد استفاده قرار بگیرد” به ثبت رسیده است. این تمامی اطلاعاتی‌ست که از این نشان تجاری به اشتراک گذاشته شده و اکنون باید ارتباط آن با The Elder Scrolls 6 را جستجو کرد.

در ابتدا باید توضیح داد این نام تجاری الگوی ایجاد شده توسط عناوین The Elder Scrolls را ادامه می‌دهد. تمامی آثار اصلی سری The Elder Scrolls از یک زیرعنوان تک کلمه‌ای استفاده می‌کنند و نام تجاری مربوط به هر یک از این زیرعناوین نیز به صورت جداگانه به ثبت رسیده است. هر دو بازی Oblivion و Skyrim به صورت یک نام تجاری جداگانه برای سری The Elder Scrolls ثبت شده‌اند.

اما چرا باید بازی The Elder Scrolls 6 با عنوان Redfall نامیده شود. براساس تئوری مطرح شده توسط طرفداران بازی در وبسایت Reddit، واژه Redfall می‌تواند ترکیب دو عبارت Redguard و Daggerfall باشد. Redguard نژادی بوده که به Hammerfell اشاره می‌کند در حالی که Daggerfall در منطقه High Rock واقع است که البته در مرز Hammerfell قرار دارد. با این حال تمامی این موارد حدس و گمان‌های ارائه شده توسط طرفداران پرشور بازی بوده و باید تا انتشار اطلاعات رسمی توسط سازندگان صبر کرد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهارده − 3 =