اخبار بازی

بازی The Elder Scrolls 6 تا سال 2020 منتشر نمی‌شود

بازی The Elder Scrolls 6 تا سال 2020 منتشر نمی‌شود

وی جی مگ: مدیر بازاریابی شرکت Bethesda پیت هاینز در مصاحبه جدیدش با وبسایت گیم‌اسپات اظهار کرد بازی The Elder Scrolls 6 تا سال 2020 و عنوان Starfield تا سال 2019 منتشر نمی‌شوند.

به گزارش وی جی مگ، هاینز در این مصاحبه اظهار کرد همان‌طور که انتظار می‌رود The Elder Scrolls 6 عنوانی بزرگ و جاه‌طلبانه برای این فرنچایز نقش‌آفرینی محسوب می‌شود که ساخت آن نیاز به زمان خواهد داشت. «مهم‌ترین نکته‌ای که باید روی آن تاکید کرد بدین شرح است که فاصله زمانی موجود میان محصولاتی که قرار است توسط Bethesda Game Studios تولید و عرضه شود تنها به این دلیل که اظهار کردیم پس از Fallout 76 دو بازی دیگر در حال ساخت هستند با گذشته متفاوت نبوده و توسعه هر یک از این عناوین نیاز به زمان خواهد داشت.»

«من به سختی در حال تلاش هستم تا انتظارات مخاطبین را متعادل کنم. اوضاع بدین شکل نخواهد بود که امسال Fallout 76 عرضه شود، سال بعد Starfield وارد بازار شود و بازی The Elder Scrolls 6 نیز در سال بعدی انتشار یابد. نکته‌ای که واضح هست پروژه بعدی ما Starfield بوده که یک بازی تک‌نفره محسوب می‌شود. ‌همچنین بازی The Elder Scrolls 6 تا سال 2020 عرضه نمی‌شود.» بازی Fallout 76 در تاریخ 14 نوامبر 2018 (23 آبان 97) برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC منتشر می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × 2 =