اخبار بازی

اعلام تاریخ عرضه بازی The Forest برای PS4

اعلام تاریخ عرضه بازی The Forest برای PS4

وی جی مگ: تاریخ عرضه بازی The Forest برای PS4 اعلام شد. عنوان جهان‌باز ترسناک Survival استودیو Endnight Games پیش از این نسخه کامل آن در آپریل 2018 برای PC منتشر شده بود. The Forest سال‌ها به صورت دسترسی پیش از موعد در استیم قرار گرفته بود.

به گزارش وی جی مگ، شرکت Endnight Games در PlayStation Blog تاریخ عرضه بازی The Forest برای PS4 را برابر 6 نوامبر 2018 (15 آبان 97) اعلام کرد. این اثر در رویداد PAX West 2018 هم قابل بازی خواهد بود. The Forest اثری در ارتباط با در اختیار داشتن آزادی، نوآوری و البته محیطی اسرارآمیز است. داستان بازی پس از تصادف یک هواپیما آغاز می‌شود و در آن فردی به دنبال یافتن پسر خود است. پلیر باید در جنگل بازی که بسیار با یک جنگل عادی متفاوت است زنده بماند. موجودات بسیار خطرناکی در این جنگل حضور دارند.

مسئله‌ای که باید به آن توجه کرد بدین شرح است که بازی هیچ گونه راهنما و اطلاعاتی را در اختیار پلیر قرار نمی‌دهد تا پلیر خود سر از جنبه‌های مختلف آن در بیاورد. تیم سازنده در تلاش بوده تا جهان بازی تا حد ممکن تعامل‌پذیر باشد. از همین رو انتخاب‌های زیادی در مقابل پلیر برای پیشبرد بازی قرار می‌گیرد. The Forest هم‌چنین از قابلیت Co op چهار نفره هم بهره می‌برد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

15 + 14 =