اخبار بازی

خبری مهم از Nintendo در The Game Awards

خبری مهم از Nintendo در The Game Awards

وی جی مگ: با توجه به وعده بزرگ‌ترین لاین‌آپ برای نمایش بازی‌ها و رونمایی عناوین جدید در رویداد The Game Awards 2018 بسیاری منتظر 10 اثر جدیدی هستند که قرار است در این مراسم معرفی شود. با این حال صحبت‌های جدید جف کیلی که به عنوان مجری این مراسم شناخته می‌شود از حضور پررنگ Nintendo در The Game Awards خبر می‌دهد.

به گزارش وی جی مگ، در ابتدا جف کیلی ویدئویی از خود و مدیر بخش آمریکای Nintendo یعنی رجی فلیز-ایمی در توییتر منتشر کرد. پس از بیش از 1500 ریتوییت، در یکی از ریتوییت‌ها به نقل قول Doritos Pope (نام مستعار جف کیلی) اشاره شد که بیان می‌داشت «خواهید فهمید که چرا باید طرفداران Nintendo در The Game Awards امسال آواز شادی سر دهند.»

این ریتوییت توسط کاربری به نام Shesez صورت گرفته که مجموعه Boundary Break را در یوتیوب تولید می‌کند. از آن جایی که این کاربر با چنین مواردی آشناست اشارات جف کیلی را رمزگشایی کرده و از طریق نقل قولی توسط خودش، دیگران را متوجه کرده که باید منتظر خبری مهم از کمپانی Nintendo در مراسم مذکور باشیم. رونمایی از نسخه جدید Legend of Zelda به دلیل آن که گفته شد بود قسمت جدید آن زودتر از حد تصور معرفی می‌شود می‌تواند یکی از گزینه‌های احتمالی باشد. باید دید Nintendo چه سورپرایزی برای طرفداران خود و جامعه گیمرها به همراه دارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 6 =