اخبار بازی

صحبت‌های خالق The Last Guardian درباره پروژه جدیدش

صحبت‌های خالق The Last Guardian درباره پروژه جدیدش

وی جی مگ: فامیتو اودا خالق The Last Guardian و عناوین کلاسیک دیگری چون Shadow of the Colossus و Ico پس از جدایی از شرکت سونی استودیو خود را تحت عنوان GenDesign تشکیل داد. این مجموعه به رهبری اودا در حال کار روی بازی جدید خود بوده که منابع آن نیز به واسطه Kowloon Nights تامین می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، در طول هفته‌های اخیر خالق The Last Guardian درباره این که پروژه بعدی خود به مانند سایر بازی‌های قدیمی نیز جاه‌طلبانه خواهد بود صحبت کرده است. به گفته اودا به وجود آوردن این ایده‌های جاه‌طلبانه امروزه به لطف تکنولوژی فعلی به فرایندی آسان‌تری در مقایسه با سال‌های قبل تبدیل شده است. سازنده Ico در گفتگو با مجله Edge درباره پروژه جدیدش صحبت کرده است. به گفته این شخص راه‌هایی که او و تیمش برای ساخت بازی جدیدشان مورد استفاده قرار می‌دهند به دلیل محدودیت‌های سخت‌افزاری در زمان تولید Shadow of the Colossus و The Last Guardian در دسترس نبوده است.

«در گذشته شاید یک الی دو هفته زمان لازم بود که ایده موجود در ذهنم بتواند در ساختار بازی پیاده شده و درک شود. اکنون به لطف ابزارهای مدرنی که در دسترس ما قرار گرفته است به راحتی می‌توانیم یک ایده را ظرف چند روز و یا حتی چند ساعت در بازی درک کرده و آن را پیاده‌سازی کنیم. شیوه‌ای که ما اکنون برای تولید بازی بعدی‌مان مورد استفاده قرار می‌دهیم در هنگام توسعه The Last Guardian و Shadow of the Colossus امکان‌پذیر نبود.»

با توجه به گفته‌های فامیتو اودا می‌توان امیدوار بود بازی جدید آن‌ها در مدت زمان کمتری به نسبت The Last Guardian که مدت‌ها چرخه توسعه آن با مشکلات فراوان همراه شده بود ساخته و عرضه شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =