اخبار بازی

The Last of Us: Grounded Bundle در راه است

The Last of Us: Grounded Bundle در راه است 1

استدیو ND امروز جزئیات سومین و آخرین قسمت از Season Pass بازی The Last Of Us را اعلام کرد. این دی ال سی که Grounded Bundle نام دارد ، شامل یک پک نقشه ، محتویات جدید قسمت داستانی ، یک پک سلاح جدید و دو پک Skill جدید به نام Proffesional Skill Pack و Situational Skill Pack خواهد بود. اطلاعات بیشتر از زبان سازنده بازی :

” Grounded Mode سخت ترین حالت قسمت داستانی می باشد و شما باید تلاش زیادی بکنید تا بتوانید در این حالت قسمت داستانی را تمام کنید. هوش مصنوعی افراد در این حالت بسیار قوی ، بی رحم و زرنگ می باشد.”

این دی ال سی از چند قسمت تشکیل می شود : Grounded DLC که شامل جوایز و تروفی های جدید برای قسمت داستانی و مولتی پلیر می باشد و Reclaimed Territories Map Pack که شامل 4 نقشه جدید به نام های Wharf , Capitol , Water Tower و Coal Mine می باشد. Survivalist Weapon Pack چند سلاح جدید به بازی اضافه می کند.
اگر شما سیزن پس بازی را نخریده اید می توانید در طی دو هفته آینده این سیزن پس را با قیمت 20 دلار خریداری کنید تا سه محتوای بازی را دریافت کنید. در عین حال ، چه سیزن پس را داشته باشید یا نه ، یک مسلسل اتوماتیک جدید دریافت خواهید کرد!

میثم قربانی

میثم قربانی

مدیر سایت

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × 3 =