اخبار بازی

اخباری جدید از زمان عرضه The Last of Us Part 2

اخباری جدید از زمان عرضه The Last of Us Part 2

وی جی مگ: به مانند بسیاری از بازی‌های انحصاری در دست ساخت و مورد انتظار کمپانی سونی، زمان عرضه The Last of Us Part 2 به یک سوال اساسی برای گیمرها و طرفداران آن تبدیل شده است. اثری که پس از نمایش اولین گیم‌پلی آن در نمایشگاه E3 2018 جزئیات چندانی از این بازی منتشر نشده است.

به گزارش وی جی مگ، پس از آن خبری از نمایش بازی در رویداد The Game Awards نبود. به دنبال آن شرکت سونی از عدم برگزاری مراسم PlayStation Experience 2018 و هم‌چنین شرکت نکردن در نمایشگاه E3 2019 خبر داد. مواردی که نگرانی بسیاری از مخاطبین را به دنبال داشت که چه زمانی بازی The Last of Us Part 2 مجددا به نمایش گذاشته می‌شود. اکنون به گفته نوازنده نام‌آشنای این اثر، خود بازی به‌زودی عرضه خواهد شد. Gustavo Santaolalla اخیرا در نمایشی در کویت حضور داشته و قطعاتی را اجرا کرده است که شامل قطعات از نسخه اول The Last of Us و هم‌چنین صحبت درباره آن‌ها شده است.

سپس نوبت به The Last of Us Part 2 رسید و Santaolalla پس از اجرای کوتاهی از آن مدعی شد این بازی به‌زودی عرضه می‌شود. با این حال مشخص نیست زمان عرضه The Last of Us Part 2 در سال 2019 خواهد بود یا انتشار آن به سال 2020 موکول می‌شود. در چند وقت اخیر بسیاری از شایعات به انتشار The Last of Us Part 2 اشاره می‌کردند. از جمله توییت آلانا پیرس نویسنده سابق وبسایت IGN که البته پس از اشاره به عرضه بازی در سال 2019، پست خود را از حساب کاربری‌ش حذف کرد. باید دید سرانجام عنوان در دست ساخت مورد انتظار استودیو ناتی‌داگ برای عرضه در چه زمانی برنامه‌ریزی می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

چهار + 12 =