اخبار بازی

شایعه‌ای جدید از تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 2

شایعه‌ای جدید از تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 2

وی جی مگ: هرچند مدت زیادی از معرفی مورد انتظارترین انحصاری PS4 گذشته اما هنوز اطلاعات دقیقی از تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 2 در دسترس نیست با این حال انتشار شایعات ادامه دارد و باز هم برخی منابع اعتقاد دارند که این اثر در سال 2019 منتشر می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، آلانا پیرس که در گذشته عضوی از تحریریه وبسایت IGN بوده در جدیدترین توئیت خود توضیح داده بود که طبق شنیده‌هایش تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 2 در سال 2019 خواهد بود. در شرایطی که پیرس برای صحبت‌های خود منبع خاصی ارائه نکرد اما به سرعت این توئیت را از حساب کاربری خود پاک کرده و فعلا کاربرها در ردیت به آن واکنش نشان می‌دهند.

از سوی دیگر باید نگاهی کوتاه نیز به مجله Official Playstation Magazine UK داشت. این مجله برای مدت‌هاست که اعلام می‌کند بازی The Last of Us Part 2 در سال 2019 منتشر می‌شود. با این حال توجه داشته باشید که هرچند این مجله عنوان «رسمی» را در نام خود دارد اما ارتباط مستقیمی با سونی و مجموعه برند Playstation ندارد.

بسیاری انتظار دارند که امسال و جریان یکی از دو کنفرانس احتمالی سونی، شاهد اعلام تاریخ عرضه بازی The Last of Us Part 2 باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

4 × 3 =