اخبار بازی

انتشار اولین اطلاعات از بخش چند نفره بازی The Last of Us Part 2

انتشار اولین اطلاعات از بخش چند نفره بازی The Last of Us Part 2

وی جی مگ: گیمرها فرصت تماشای گیم‌پلی یکی از مورد انتظارترین بازی‌های این نسل را داشته‌اند اما امروز اولین اطلاعات از بخش چند نفره بازی The Last of Us Part 2 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته که هرچند جزئیات زیادی را پیش روی ما قرار نمی‌دهد اما نشان می‌دهد احتمالا با چیزی شبیه به نمونه مشابه در قسمت اول این مجموعه یا Uncharted 4 روبرو هستیم.

به گزارش وی جی مگ، اطلاعات به دست آمده از بخش چند نفره بازی The Last of Us Part 2 نشان می‌دهد که گیمرها می‌توانند شخصیت‌های قابل انتخاب در این قسمت را به واسطه خرید از فروشگاه داخل بازی شخصی‌سازی کنند. چیزی شبیه به Uncharted 4 در این نسل شاهد آن بوده‌ایم.

جزئیات به دست آمده نشان می‌دهد که در حال حاضر سازندگان این اثر به دنبال جذب افرادی جدید برای توسعه بخش چند نفره بازی The Last of Us Part 2 هستند و مطمئنا انحصاری جدید PS4 از پرداخت درون‌برنامه‌ای حداقل در زمینه شخصی‌سازی کرکترها استفاده می‌کند.

معمولا سازندگان این بازی علاقه‌ای به نمایش‌های مفصل از بخش چند نفره ساخته‌های خود ندارند و برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در این زمینه باید منتظر مصاحبه سازندگان بازی The Last of Us Part 2 باشیم.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

16 + 19 =