اخبار بازی

افزایش احتمال نمایش The Last of Us: Part 2 در The Game Awards

افزایش احتمال نمایش The Last of Us: Part 2 در The Game Awards

وی جی مگ: از زمان نمایش اولین گیم‌پلی بازی The Last of Us: Part 2 در E3 2018 توسعه‌دهندگان آن در استودیو ناتی‌داگ در سکوت مشغول توسعه بازی خود هستند و اخبار جدیدی پیرامون این اثر مورد انتظار منتشر نشده است. البته براساس برخی گمانه‌زنی‌ها شاید شاهد نمایش The Last of Us: Part 2 در The Game Awards باشیم.

به گزارش وی جی مگ، در رویداد The Game Awards که جف کیلی تهیه‌کنندگی و اجرای آن را برعهده دارد هر سال علاوه‌بر معرفی بهترین آثار سال شامل رونمایی‌ها و یا نمایش بازی‌های مختلف می‌شود. به لطف رابطه دوستی نزدیکی که بین جف کیلی و هیدئو کوجیما وجود دارد انتظار می‌رود در این مراسم شاهد نمایشی جدید از بازی مورد انتظار Death Stranding باشیم. با این حال شاید دیگر بازی بزرگ انحصاری در دست ساخت سونی نیز در این رویداد نمایش جدیدی داشته باشد.

در بخش‌هایی از ویدئوی جدید منتشر شده از The Game Awards 2018 در توییتر، عنوان The Last of Us: Part 2 هم به چشم می‌خورد. اگرچه بازی‌های منتشر شده‌ای هم‌چون God of War و Fortnite هم در این ویدئو دیده می‌شوند اما حضور Death Stranding و The Last of Us: Part 2 در این ویدئو می‌تواند بدین معنی باشد که در این رویداد نمایشی از آن‌ها صورت می‌گیرد. مخصوصا با توجه به این موضوع که سونی امسال مراسم PlayStation Experience را برگزار نمی‌کند.

سوالی که اکنون مطرح می‌شود بدین شرح است نمایش The Last of Us: Part 2 در The Game Awards چگونه و شامل چه مواردی خواهد بود ؟ آیا ساخته ناتی‌داگ به همراه Death Stranding تاریخ انتشار و یا زمان انتشاری دریافت می‌کنند ؟ مراسم The Game Awards 2018 در تاریخ 6 دسامبر برگزار می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

هجده − 12 =