اخبار بازی

The Last of Us Part II جاه طلبانه‌ترین عنوان استدیو ناتی‌داگ

The Last of Us Part II جاه طلبانه‌ترین عنوان استدیو ناتی‌داگ 1

وی جی مگ: Troy Baker صدا پیشه شخصیت Joel در بازی Last of Us اعلام کرد؛ عنوان Last of Us Part II بزرگترین و جاه طلبانه‌ترین کار استدیوی سازنده بازی یعنی ناتی‌داگ خواهد بود. این موضوع قابل تام است. ناتی‌داگ یکی از بهترین استدیو های سازنده بازی‌های انحصاری است و قبلا هم عنوان بزرگ کم نداشته است. به نظر باید منتظر عنوانی بزرگ تر از بزرگ باشیم با این حساب! وی در مصاحبه با  Push Square طی مراسم Comic-Con شهر منچستر گفت:

من میتوانم بگویم؛ این بازی بزرگترین و جاه طلبانه ترین عنوان استدیو ناتی داگ است، قطعا.

از وی همچنین در رابطه با سوتی که صدا پیشه شخصیت الی در قسمت دوم بازی مرتکب شده بود و زمان انتشار بازی را در ماه فوریه 2020 اعلام کرده بود، پرسیده شد:

31 فوریه بازی منتشر می‌شود(با خنده می‌گوید). من مطئنم از سونی با او تماس گرفته‌اند و گفته اند خف** شو. او هم جواب داده این فقط جوک لعنتی بود!

وی در ادامه بیان کرد که اسدیو ناتی‌داگ تاریخ عرضه را به آنها نخواهد گفت چون می‌دانند ممکن است ما ناخواسته این تاریخ را لو بدهیم. همچنین او از زمان انتشار بازی اظهار بی اطلاعی کرد و گفت در استدیو ناتی‌داگ حتی زمانی که بازی عرضه شود هم باز عده‌‌ای از کارکنان می‌گویند ما یک بازی ناقص عرضه کردیم.

همچنین Nolan North صدا پیشه شخصیت Nathan Drake در بازی Uncharted نیز اعلام کرد سونی تا زمانی که بازی کاملا آماده نباشد، بازی را عرضه نخواهد کرد. البته این به معنی این نیست که آنها کار می‌کنند تا یک چیز بی نقص بدست آید و سپس عرضه کنند. آنها کار می‌کنند تا کار ساخت بازی تمام شود. بین تمام شدن کار ساخت و ساخت یک چیز بی نقص تفاوت وجود دارد و من مطمئنم ناتی‌داگ از این موضوع آگاه است.

هنوز تاریخ رسمی از سوی سونی یا ناتی‌داگ برای عرضه این بازی محبوب و مورد انتظار اعلام نشده است.

محمد جلیلی

محمد جلیلی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

5 × پنج =