اخبار بازی

شایعه‌: عرضه The Last of Us Part 2 در انتهای سال 2019

شایعه‌: عرضه The Last of Us Part 2 در انتهای سال 2019

وی جی مگ: به تازگی تصویری از یک خرده‌فروشی منتشر شده که از عرضه بازی The Last of Us Part 2 در انتهای سال 2019 حکایت دارد. عنوان در حال توسعه استودیو ناتی‌داگ که از زمان به نمایش در آمدن اولین گیم‌پلی در نمایشگاه E3 سال گذشته جزئیات بسیار اندکی از آن به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش وی جی مگ، به لطف تصویر تبلیغاتی که یک خرده‌فروش اهل کشور پرو منتشر کرده به نظر می‌رسد بازی The Last of Us Part 2 در انتهای سال 2019 و در ماه اکتبر انتشار می‌یابد. اگر این اطلاعات صحیح باشند ظاهرا این تصویر تبلیغاتی زودتر از آن‌چه که برنامه‌ریزی شده بود به صورت عمومی منتشر شده است.

از زمان معرفی این اثر مورد انتظار در سال 2016، استودیو ناتی‌داگ و کمپانی سونی کوچک‌ترین سرنخی در خصوص زمان انتشار آن بروز نداده‌اند. تنها چندی پیش بود که آهنگساز نام‌آشنا این مجموعه یعنی Gustava Santaolla اظهار کرده بود The Last of Us Part 2 به‌زودی عرضه می‌شود.

در حال حاضر تنها باید منتظر انتشار اطلاعات رسمی توسط سازندگان و ناشر بازی باشیم. اثری که نسخه اول آن به عنوان یکی از موفق‌ترین ساخته‌های چند سال اخیر کمپانی سونی در صنعت ویدئوگیم به شمار می‌رود و اکنون نسخه دوم هم به صورت انحصاری برای PS4 در حال توسعه و ساخت قرار دارد.

شایعه‌: عرضه The Last of Us Part 2 در انتهای سال 2019 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

10 + هشت =