اخبار بازی

خبری از بازی The Last Of Us Part 2 در The Game Awards نیست

خبری از بازی The Last Of Us Part 2 در The Game Awards نیست

وی جی مگ: با انتشار شایعات مختلفی بسیاری از گیمرها انتظار نمایش بازی The Last Of Us Part 2 در The Game Awards را داشتند اما در نهایت استودیو سازنده این اثر به صورت رسمی تایید کرد که ساخته آنها در جریان مراسم بهترین بازی‌های سال حضور ندارد.

به گزارش وی جی مگ، استودیو سازنده این مجموعه به تازگی اعلام کرده که آنها به سختی مشغول ساخت بازی The Last Of Us Part 2 هستند و فعلا برای نمایش جدید این اثر آمادگی ندارند. بازی که در جریان کنفرانس سونی در E3 2018 بالاخره با نمایشی از گیم‌پلی همراه شد و واکنش‌های مثبتی را نیز به همراه داشت.

با توجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که شایعه چند ماه پیش درباره حضور تعدادی از بازی‌های انحصاری سونی در The Game Awards 2018 حقیقت ندارد. شایعه‌ای که اعلام کرده بود تاریخ عرضه چند بازی سونی از جمله Death Stranding، The Last of Us Part 2، Dreams و Ghost of Tsushima در جریان TGA اعلام می‌شود.

با این حال همچنان می‌توان انتظار اخباری از سونی را در جریان این رویداد داشت. در این میان شاید Death Stranding به واسطه دوستی هیدئو کوجیما و جف کیلی به عنوان بهترین گزینه شناخته می‌شود.

محمد طالبیان

محمد طالبیان

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

19 − هفده =