اخبار بازی

پایان ساخت یکی از پیچیده‌ترین صحنه‌های بازی The Last of Us Part 2

پایان ساخت یکی از پیچیده‌ترین صحنه‌های بازی The Last of Us Part 2

وی جی مگ: به گفته نیل دراکمن معاون رئیس استودیو ناتی‌داگ در این هفته یکی از آزاردهنده‌ترین و پیچیده‌ترین صحنه‌های بازی The Last of Us Part 2 فیلم‌برداری شد.

به گزارش وی جی مگ، در حالی که هدف اصلی از توییت به اشتراک گذاشته شده توسط دراکمن تبریک گفتن فرا رسیدن تعطیلات انتهای سال و مرخصی رفتن اعضای استودیو برای استراحت بود نویسنده و کارگردان این اثر مورد انتظار به‌روزرسانی اندکی در خصوص فرایند ساخت و مراحل موشن کپچر آن ارائه کرد. دراکمن با انتشار عکسی نوشت فیلم‌برداری و موشن کپچر انجام شده در هفته جاری تنها یک سکانس معمول نبوده و یکی از دردناک‌ترین و پیچیده‌ترین صحنه‌های بازی The Last of Us Part 2 را شامل می‌شده و به‌علاوه جز سخت‌ترین مواردی بوده که این استودیو تاکنون روی آن کار کرده است.

«در این هفته یک سکانس فوق‌العاده فیلم‌برداری شد که شامل پیچیده‌ترین و دردناک‌ترین صحنه‌هایی می‌شد که تاکنون روی آن کار کرده‌ایم. اکنون زمان کمی تعطیلات برای اعضای تیم ما فرا رسیده است. تعطیلات مبارک..منتظر موارد بیشتری در سال آینده باشید»

در حالی که تا انتشار رسمی بازی The Last of Us Part 2 نمی‌توان متوجه شد این صحنه شامل چه جزئیاتی بوده اما با توجه به قسمت اول The Last of Us و احساسی بودن داستان و بسیاری از سکانس‌های آن می‌توان مطمئن بود که این صحنه به همان اندازه که نیل دراکمن درباره آن صحبت می‌کند مسحورکننده است. اثری که به صورت انحصاری برای PS4 در حال توسعه بوده و انتظار می‌رود در سال 2019 عرضه شود.

پایان ساخت یکی از پیچیده‌ترین صحنه‌های بازی The Last of Us Part 2 1

فرداد معبودی

فرداد معبودی

1 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

11 − 9 =