اخبار بازی

طراحی شخصیت Link در جریان توسعه Breath of the Wild صد بار تغییر کرده

طراحی شخصیت Link در جریان توسعه Breath of the Wild صد بار تغییر کرده

وی جی مگ: رونمایی و عرضه The Legend of Zelda: Breath of the Wild با ایجاد تغییرات زیاد در طراحی ظاهر شخصیت Link همراه شد. امری که با استفبال طرفداران قدیمی نیز مواجه شد. با این حال به نظر می‌رسد طراحی شخصیت Link در جریان توسعه Breath of the Wild صد بار تغییر کرده تا سازندگان سرانجام به طرح جدید دست پیدا کنند.

به گزارش وی جی مگ، همواره این شخصیت با لباس سبز و کلاه به یاد آورده می‌شد. امری که در Breath of the Wild تغییر کرد و لباس Link به رنگ آبی تغییر پیدا کرد و دیگر خبری از کلاه آن نیز نبود. در صحبت‌های منتشر شده از آرت‌بوک جدید بازی که توسط وبسایت Nintendo Everything ترجمه شده، ایجی آنوما تهیه‌کننده بازی از تمایل برای غافل‌گیرکردن طرفداران گفت «ما می‌دانستیم که از ظاهر این شخصیت لباس سبز و کلاه نمادین آن انتظار می‌رود. می‌خواستیم تغییراتی در آن ایجاد کرده و ظاهر Link را به‌روزرسانی کنیم.»

کارگردان بازی یعنی ساتورا تاکیزاوا در ادامه توضیح داد که طراحی شخصیت Link در جریان توسعه Breath of the Wild صد بار تغییر کرده است. «ما می‌خواستیم شخصیت Link طبیعی‌تر باشد به طوری که گیمرها بتوانند خود را در آن تصور کنند. می‌توانید متوجه شوید که تا چه اندازه طراحان بازی در خصوص ایده طراحی مدرن شخصیت هیجان‌زده بودند. نزدیک به صد طراحی برای شخصیت Link انجام شد و تعداد طرح‌ها نیز به حدی زیاد بود که قابل محاسبه نبود.»

در انتها توضیح داده شد که رنگ آبی در نظر گرفته شد برای لباس Link با محیط پیش‌زمینه طراحی شده برای Breath of the Wild تناسب بیشتری داشت. به همین دلیل از طرف هواداران نیز مورد استقبال واقع شد. عنوان مورد بحث به صورت انحصاری برای Nintendo Switch و WiiU در دسترس است.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

پنج × 3 =