اخبار بازی

خبری از عرضه Legend of Zelda: Skyward Sword برای Nintendo Switch نیست

خبری از عرضه Legend of Zelda: Skyward Sword برای Nintendo Switch نیست

وی جی مگ: پس از انتظارات به وجود آمده به دنبال سخنان تهیه‌کننده سری بازی Zelda شرکت نینتندو اعلام کرد خبری از عرضه Legend of Zelda: Skyward Sword برای Nintendo Switch نخواهد بود.

به گزارش وی جی مگ، ایجی آونوما در کنسرت اخیر مجموعه بازی The Legend of Zelda در ژاپن اگرچه به طور رسمی چیزی را تایید نکرد اما خطاب به حاضرین گفته بود «می‌دانیم که بسیاری از شما راجع به چه موضوعی فکر می‌کنید ؟ این که عرضه Legend of Zelda: Skyward Sword برای Nintendo Switch مورد تایید قرار بگیرد.» این صحبت‌ها نشان می‌داد احتمال به وقوع پیوستن این مسئله وجود دارد. مخصوصا با توجه به این موضوع که شرکت نینتندو در گذشته نسخه HD دو بازی The Legend of Zelda: The Wind Waker و The Legend of Zelda: Twilight Princess را برای کنسول نسل قبلی خود یعنی WiiU منتشر کرده بود.

با تمامی این توضیحات به نظر می‌رسد نینتندو در حال حاضر هیچ برنامه‌ای برای انتشار Skyward Sword روی کنسول هیبریدی خود ندارد. سخنگو این کمپانی در پاسخ به وبسایت یوروگیمر تایید کرد «در این زمان ما هیچ برنامه‌ای برای عرضه Skyward Sword روی Switch نداریم.» با این حال به وقوع پیوستن این مسئله در آینده به هیج وجه دور از انتظار نخواهد بود. هم‌چنین برخی از منابع اظهار کرده بودند نسخه جدید سری بازی Zelda زودتر از آن چه که بسیاری انتظار دارند رونمایی می‌شود. باید منتظر برنامه‌ نینتندو برای یکی از بهترین فرنچایزهایش در آینده باشیم.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

بیست − 8 =