اخبار بازی

نینتندو خود را برای قسمت بعدی Zelda آماده می‌کند

نینتندو خود را برای قسمت بعدی Zelda آماده می‌کند

وی جی مگ: پیش از این خبرهای منتشر شده حاکی از آن بودند که تیم سازنده کمپانی نینتندو در حال آماده‌سازی برای قسمت بعدی Zelda هستند. آ‌نها به دنبال استخدام یک طراح مراحل بوده و تهیه‌کننده سری یعنی Eiji Aonuma هم ابراز امیدواری کرده بود که بتوانند آزادی عمل ارائه شده در بازی Breath of the Wild را در نسخه بعدی هم به گیمرها ارائه کنند.

به گزارش وی جی مگ، با تمامی این توضیحات هم‌چنان مشخص نیست ساختار بازی بعدی این مجموعه چگونه خواهد بود. آیا کاملا ادامه‌دهنده و تکرارکننده فرمول پیاده‌‎سازی شده در The Legend of Zelda: Breath of the Wild خواهد بود یا شرکت نینتندو برای قسمت بعدی Zelda از ساختار استفاده شده در عناوین قبلی این سری هم‌چون Majora’s Mask بهره می‌گیرد که خود دنباله‌ای برای Ocarina of Time به شمار می‌رفت.

آگهی استخدام جدید منتشر شده از سوی این کمپانی هم تقریبا هیچ گونه سرنخی در رابطه با نسخه بعدی در اختیار قرار نمی‌دهد. براساس این آگهی شغلی کمپانی نینتندو به دنبال یک طراح محیط سه‌بعدی است. هم‌چنین در این آگهی ذکر شده که این استخدام به صورت قراردادی بوده و فرد جذب شده به صورت طولانی مدت به استخدام کمپانی در نمی‌آید. باید دید قسمت بعدی این مجموعه سرانجام چه زمانی معرفی خواهد گردید.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سیزده + 5 =