اخبار بازی

قسمت جدید Zelda زودتر از چیزی که انتظار دارید معرفی می‌شود

قسمت جدید Zelda زودتر از چیزی که انتظار دارید معرفی می‌شود

وی جی مگ: بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild یکی از بهترین بازی‌های نسل هشتم و حتی تاریخ بازی‌های ویدئویی محسوب می‌شود. عنوان لانچ کنسول Switch که هم‌چنان رکوردهای جدیدی برای آن ثبت می‌شود و به عملکرد تجاری موفق خود نیز ادامه می‌دهد. بسیاری منتظر هستند ببینند قسمت جدید Zelda که دنباله‌ای برای Breath of the Wild خواهد بود چگونه ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش وی جی مگ، پیش از این مشخص شده که نسخه جدید این مجموعه توسط نینتندو در دست ساخت و تولید قرار دارد. از نظر تاریخی عناوین سری Zelda پروسه تولید طولانی را سپری می‌کنند اما در این میان استثنا‌هایی نیز وجود داشته است. برای مثال نسخه Majora’s Mask دو سال بعد از انتشار عنوان Ocarina of Time عرضه شد. با تمامی این توضیحات چه زمانی می‌توانیم شاهد عرضه دنباله Zelda: Breath of the Wild باشیم ؟

به گفته یکی از نویسندگان وبسایت گیم‌اینفورمر به نام Imran Khan قسمت جدید Zelda زودتر از چیزی که انتظار دارید معرفی می‌شود. این نویسنده در صحبت در جدیدترین پادکست وبسایت گیم‌اینفورمر اظهار کرد نسخه بعدی Zelda احتمالا زودتر از زمانی که بسیاری انتظار دارند معرفی و عرضه خواهد شد. باید منتظر نینتندو ماند و مشاهده کرد چه برنامه‌ای برای ادامه این اثر انحصاری دارد. بعید به نظر می‌رسد Zelda: Breath of the Wild تنها قسمت از این مجموعه باشد که برای Nintendo Switch انتشار می‌یابد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

سه − دو =