اخبار بازی

خالق God of War نسخه جدید این بازی را تجربه نکرده

خالق God of War نسخه جدید این بازی را تجربه نکرده

وی جی مگ: هنگامی که God of War بازی جدید استودیو سانتا مونیکا در ابتدای سال قدم به عرصه بازار گذاشت تحسین و استقبال مخاطبین و منتقدان را به دست آورد. با این حال به نظر می‌رسد یک شخص بخصوص برای تجربه آن عجله‌ای ندارد. دیوید جف خالق God of War نسخه جدید این بازی را هنوز تجربه نکرده است.

به گزارش وی جی مگ، دیوید جف سابقه کار روی چندین فرنچایز محبوب سونی از جمله Twisted Metal را در کارنامه داشته اما به واسطه کارگردانی God of War برای PS2 که آغازی برای این مجموعه موفق بود شهرت پیدا کرد. با این حال کارگردان شماره اول و خالق God of War نسخه جدید این بازی را هنوز تجربه نکرده و در جواب به کاربری که پرسیده بود آیا از این بازی متنفر است اظهار کرد مسئله چنین چیزی نیست. دیوید جف در ارائه توضیحاتی جالب گفت «من نسخه جدید را هنوز بازی نکردم. چندان اشتیاقی نیز برای آن ندارم. نه بخاطر این دلیل که بازی را دوست نداشته باشم. احساس این مسئله دقیقا بدین شکل است که فرض کنید قرار است برای شام با دختری که پیش از این به او علاقه‌مند بودید جایی بروید. در حالی که رابطه شما مدت‌هاست به اتمام رسیده اما هنوز در اعماق خود او را دوست داشته در حالی که این دختر با فرد جدید، ثروتمند و جذابی در ارتباط است.»

به دنبال این توضیحات بسیاری از کاربران سوالات مختلفی از دیوید جف پرسیدند و او نیز با لحنی طنز به برخی از این سوالات پاسخ داد. برای مثال شخصی پرسید که آیا شما از بازی‌های خوب خوش‌تان نمیاد و در پاسخ اظهار کرد از آن‌ها متنفر است. با این حال در جواب به کاربری دیگری اظهار کرد شاید روزی از روی کنجکاوی نیز عنوان جدید را تجربه کند و یا برخی از بخش‌های داستانی را مطالعه کند.

در آخر هم بسیار واضح توضیح داد که هیچ‌گونه خصومتی با کوری بارلوگ نداشته و در مقابل به کاری که او و تیمش انجام دادند افتخار می‌‎کند. «بسیار برای کوری بارلوک و تیم سازنده خوشحال هستم. به نظر من بدون اعمال تغییرات، God of War یک سری مرده به حساب می‌آمد. از تولد دوباره آن بسیار خوشحال هستم.»

فرداد معبودی

فرداد معبودی

3 نظر

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

2 × چهار =