اخبار بازی

مدت زمان گیم‌پلی بازی The Outer Worlds مشخص شد

مدت زمان گیم‌پلی بازی The Outer Worlds مشخص شد

وی جی مگ: عنوان The Outer Worlds بازی در حال توسعه جدید استودیو Obsidian بوده که با الهام از Fallout: New Vegas و مجموعه Bioshock تولید می‌شود. اثری که در رویداد TGA 2018 معرفی شد. اکنون مدت زمان گیم‌پلی بازی The Outer Worlds توسط سازندگان آن مشخص شده که برابر با 40 ساعت اعلام شده است.

به گزارش وی جی مگ، در مصاحبه با مجله Game Informer یکی از کارگردان‌های بازی به نام لئونارد بویارسکی اظهار کرد بازی از نظر مقیاس و اندازه همانند Star Wars: Knights of the Old Republic 2 بوده که نشان می‌دهد تجربه The Outer Worlds حدود 35 الی 40 ساعت طول می‌کشد. دیگر کارگردان عنوان نام‌برده که تیم کِین نام دارد تکمیل کرد به پایان رساندن بازی بین 15 الی 40 ساعت هم امکان‌پذیر است که البته در این صورت مجبور خواهید شد از بسیاری از محتویات جانبی چشم‌پوشی کنید.

دو کارگردان The Outer Worlds تایید کردند برخلاف تصورات بسیاری از مخاطبین، عنوان در دست ساخت آن یک بازی Open World نیست. اگرچه جستجو در محیط وجود خواهد داشت اما صدها ساعت از وقت پلیر را به خود اختصاص نمی‌دهد. آن‌ها اضافه کردند مدت زمان گیم‌پلی بازی The Outer Worlds تا حد زیادی به خود پلیر و رویکردی که برای تجربه بازی در پیش می‌گیرد بستگی دارد. عنوان‌ نام‌برده در تاریخی نامشخص در سال 2019 برای پلتفرم‌های Xbox One، PS4 و PC توسط Private Division که زیرمجموعه Take-Two به شمار می‌آید عرضه می‌شود.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

دو × 2 =