اخبار بازی

شروع کار کارگردان The Witcher 3 روی Cyberpunk 2077

شروع کار کارگردان The Witcher 3 روی Cyberpunk 2077

وی جی مگ: براساس اطلاعات جدید به دست آمده کارگردان The Witcher 3 به عنوان کارگردان طراحی کار خود را روی Cyberpunk 2077 آغاز کرده است. اثری که مدت‌هاست توسعه آن توسط استودیو CD Projekt RED دنبال می‌شود.

به گزارش وی جی مگ، Konrad Tomaszkiewicz که به مدت 15 سال سابقه کار در کمپانی CD Projekt RED را داشته و عمده تمرکز فعالیت‌های او نیز روی مجموعه بازی The Witcher بوده است براساس جزئیاتی که در صفحه Linkedin او به ثبت رسیده به عنوان کارگردان طراحی کار خود را روی Cyberpunk 2077 آغاز کرده است. پس کارگردانی نسخه سوم مجموعه بازی تحسین شده The Witcher و بسته‌های گسترش‌دهنده آن، اکنون نوبت آن رسیده تا Tomaszkiewicz به سراغ Cyberpunk 2077 برود و هدایت بخشی از این پروژه بزرگ را به عهده بگیرد.

براساس اطلاعات به دست آمده Tomaszkiewicz از فوریه 2019 روی بازی مورد انتظار Cyberpunk 2077 مشغول به کار شده است. هم‌چنین این شخص به تازگی به عنوان نائب رئیس بخش تولید گیم استودیو CD Projekt RED برگزیده شده است که یک ترفیع قابل توجه برای ایشان محسوب می‌شود. این اثر مورد انتظار برای سه پلتفرم Xbox One، PS4 و PC در حال توسعه بوده و در حال حاضر زمان انتشار مشخصی ندارد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

20 − 8 =