اخبار بازی

بخش داستانی بازی Gwent به صورت یک اثر مستقل منتشر می‌شود

بخش داستانی بازی Gwent به صورت یک اثر مستقل منتشر می‌شود

وی جی مگ: شرکت CD Projekt اعلام کرد بخش داستانی بازی Gwent تحت عنوان Thronebreaker از سری The Witcher که به مدت طولانی در حال ساخت قرار دارد به یک بازی کامل نقش‌آفرینی 30 ساعته تبدیل شده و به صورت یک اثر مستقل منتشر و فروخته خواهد شد.

به گزارش وی جی مگ، بخش Thronebreaker داستان شخصیت Mever، ملکه‌ای مبارز را روایت می‌کند که به یک سفر تاریک مملو از ویرلانی و انتقام قدم می‌گذارد. بازی پیش از این قرار بود در انتهای سال 2017 و در ماه نوامبر به بازار عرضه شود اما به دلیل گسترش مقیاس بازی و نیاز به زمان بیشتر برای توسعه، توسط CD Projekt تاخیر خورد و انتشار آن به سال 2018 موکول شد. در ماه آپریل گذشته بود که اعلام شد Thronebreaker حداقل شش ماه تا عرضه فاصله دارد.

چهار ماه بعد سرانجام CD Projekt طی انتشار گزارش مالی خود اخبار جدیدی را درباره بخش داستانی بازی Gwent به اشتراک گذاشت و مشخص شد Thronebreaker تغییرات بسیاری را به خود دیده است. در همین راستا بازی اکنون با نام Thronebreaker: The Witcher Tales شناخته می‌شود و به یک اثر نقش‌آفرینی کامل تبدیل شده است. کمپین آن نیازمند 30 ساعت زمان بوده و براساس قواعد بازی‌های Gwent، انتخاب‌ها و عواقب آن‌ها نقش مهمی را در بازی نام‌برده ایفا می‌کنند.

Thronebreaker: The Witchers Tales قرار است به صورت یک محصول کاملا مستقل یا به اصطلاح Standalone برای پلتفرم‌های XBOX ONE، PS4 وPC عرضه شود. بنابراین برای اجرای آن به بازی کارتی Gwent نیازی نخواهید داشت. لازم به ذکر است شرکت CD Projekt تاکنون هیچ گونه تاریخ عرضه‌ای را برای این اثر اعلام نکرده اما اظهار کرد همزمان با عرضه به‌روزرسانی بزرگ Gwent که تغییرات اساسی را برای آن به دنبال دارد و براساس جزئیات قبلی برای سه‌ماهه چهارم سال 2018 برنامه‌ریزی شده بازی Thronebreaker: The Witchers Tales هم منتشر خواهد شد.

فرداد معبودی

فرداد معبودی

نظری ارسال کنید

برای ارسال نظرتان اینجا کلیک کنید

شانزده + دوازده =